توسعه مدرسه پژوهنده امسال در دستور کار آموزش و پرورش

تهران (پانا) - رئیس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش توسعه مدرسه پژوهنده و ورود پرسشگری به کلاس‌های درسی را از برنامه‌های سال جاری خواند و بیان کرد ایران بیش از 25 سال تجربه مطالعات دارد.

کد مطلب: ۱۱۳۴۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد
توسعه مدرسه پژوهنده امسال در دستور کار آموزش و پرورش

فرهاد کریمی در مصاحبه با بخش ویژه باسخنگویان در برنامه زنده رویداد پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش را متولی امر آموزش در کشور دانست و گفت: با توجه به شیوع بحران کرونا بخشی از فعالیت‌ها را به تبیین وضعیت آموزش و پرورش و آموزش مجازی مبتنی کرده‌ایم و چند طرح مطالعاتی را انجام داده و آموزش‌های مجازی و مدرسه تلویزیونی را مورد بررسی قرار داده ایم.

وی افزود: بررسی‌هایی در خصوص آینده آموزش و پرورش در پژوهشگاه صورت گرفته است و با توجه به اینکه یک مرکز پژوهش رسمی هستیم، در اجرای سند تحول بنیادین اقدامات خوبی را صورت داده‌ایم.

کریمی توسعه مدرسه پژوهنده و ورود پرسشگری به کلاس‌های درسی را از برنامه‌های سال جاری خواند و تصریح کرد: ایران بیش از 25 سال تجربه مطالعات دارد و فعالیت‌های گسترده‌ای برای تجمیع مطالعات در دستور کار قرار گرفته است.

وی از ایجاد کارگروهی برای طراحی و اجرای مطالعات ملی و منطقه‌ای خبر داد و افزود: ما نشریات فعال در حوزه تعلیم و تربیت داریم که در سه ماه یکبار منتشر می‌شود و اعضای هیئت علمی به طور فعال در حال رصد تحولات و تبیین نقاط ضعف و قوت آموزش و پرورش هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار