با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان:

بیست و سومین دوره انتخابات شورای دانش آموزی به صورت مجازی در بندرعباس برگزار شد

هرمزگان(پانا)- صبح امروز بیست و سومین دوره انتخابات شورای دانش آموزی به صورت مجازی در ناحیه یک بندرعباس با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۴۲۶۲
لینک کوتاه کپی شد
بیست و سومین دوره انتخابات شورای دانش آموزی به صورت مجازی در بندرعباس برگزار شد

این انتخابات همزمان با سراسر کشور در مدارس ناحیه یک بندرعباس با شعار " شورای دانش آموزی طلایه دار گام دوم انقلاب " و بصورت نمادین در دبستان امید ایران این ناحیه با حضور احمد مهرانی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسینی رئیس اداره قرآن، عترت و نماز و سالاری کارشناس مسئول اردوهای آن اداره و همچنین محمود غیبی معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک و جمعی از کارشناس مسئولان این حوزه بصورت الکترونیکی و مجازی در بستر شاد برگزار شد.

مهرانی در این مراسم ضمن بازدید از روند برگزاری انتخابات گفت : شوراهای دانش آموزی عرصه ای برای مشارکت عملی و حضور فعال دانش آموزان در فرایند تصمیم سازی و تصمیم گیری و گامی برای تمرین و تجربه مسئولیت پذیری و مشارکت جویی ، کارگروهی و تقویت خودباوری و اعتماد بنفس آنان در مدرسه است.

لازم به ذکر است امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، بیست و سومین دوره انتخابات شورای دانش آموزی بصورت مجازی در بستر شبکه شاد برگزار می گردد ، و وزارت آموزش و پرورش جهت رفاه و مشارکت حداکثری دانش آموزان تا روزهای چهارشنبه و پنج شنبه انتخابات را تمدید نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار