تمدید مهلت رای‌گیری در انتخابات شورای دانش‌آموزی

دانش‌آموزان برای رای دادن به منتخبان خود تا روز پنج شنبه فرصت دارند

شیراز (پانا) - معاون پرورشی وفرهنگی آموزش و پرورش فارس با اشاره به شرایط خاص امسال که ناشی از کرونا ویروس است گفت: انتخابات شورای دانش‌آموزی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه این هفته نیز برقرار خواهد بود و دانش‌آموزان در این دو روز نیز می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

کد مطلب: ۱۱۳۴۱۸۹
لینک کوتاه کپی شد
تمدید  مهلت رای‌گیری در انتخابات شورای دانش‌آموزی

جهانبخش بانشی، در حاشیه برگزاری بیست و سومین دوره انتخابات شورای دانش آموزی در مدارس فارس همزمان با سراسر کشور در دبیرستان ناحیه 3 شاهد فیض گفت: در این انتخابات حدود 6 هزار و 700 مدرسه و 700 هزار دانش‌آموز شرکت خواهند داشت و در مجموع 70 هزار دانش آموز منتخب می‌شوند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس با اشاره به اینکه این انتخابات به شیوه مجازی و در بستر شبکه شاد برگزار می‌شود، گفت: اپلیکیشن انتخابات شوراهای دانش‌آموزی مدارس در پیام رسان شاد در اختیار مدیران مدارس قرار گرفته است که پس از وارد کردن اسامی و مشخصات داوطلبان، انتخابات برگزار خواهد شد.

بانشی افزود: بر اساس دستورالعمل های ارسالی به مدارس تمام دانش آموزان فارس در این انتخابات شرکت خواهند کرد.

وی گفت: انتخابات تا ساعت ۹ شب روز پنجشنبه هشتم آبان ۹۹ ادامه خواهد داشت، که اختلال در کلاس های آموزشی آنلاین وارد نکرده و دانش‌آموزانی که از گوشی اولیای خود استفاده می‌کنند به مشکلی برنخورند وبه تدریج و آرامش انتخابات انجام پذیرد.

معاون پرورشی وفرهنگی آموزش و پرورش فارس گفت: مدیران مدارس از طریق دکمه ورود به مدرسه من در وسط صفحه اصلی شاد به فضای انتخابات وارد شده و مشخصات داوطلبان را وارد و ثبت نمایند.

بانشی گفت: به دانش آموزان توصیه می‌شود به تدریج از عصر امروز برای انتخابات از طریق آیکون ورود به مدرسه من در وسط صفحه اصلی شاد،اقدام و شروع به رای دادن نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار