بیش از ۲ هزار نفر در سیستان و بلوچستان درباره کرونا آموزش دیدند

زاهدان(پانا)- مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان اعلام کرد افزون ‌بر۲ هزار و ۲۰۰ نفر توسط جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر این استان در قالب طرح «آمران سلامت» آموزش پیشگیری از ویروس کرونا را فرا گرفتند.

کد مطلب: ۱۱۳۴۰۶۵
لینک کوتاه کپی شد
بیش از ۲ هزار نفر در سیستان و بلوچستان درباره کرونا  آموزش دیدند

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر سیستان وبلوچستان، علیرضا میربهاالدین، مدیر عامل جمعیت هلال احمر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح «آمران سلامت» و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در اولین روز از اجرای سراسری این طرح ۵۰ پایگاه در شهرستان‌های سیستان و بلوچستان فعال شد.

وی ادامه داد: اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر با برپایی چادر در مکان‌های شلوغ، فروشگاه‌ها، ترمینال‌های مسافرتی، میادین اصلی شهرها،حضور در بوستان‌ها و بانک‌ها آموزش‌های لازم برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا را ارائه دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت:۱۵۰ نفر از اعضای فعال و آموزش دیده در قالب ۵۰ تیم سه نفره در ۵۰ پایگاه ثابت و سیار و همچنین با استفاده از ظرفیت خانه‌های هلال در سطح استان با تجهیزات حفاظتی بهداشتی شهروندان را به حفظ فاصله اجتماعی و استفاده از تجهیزات بهداشتی تشویق کردند که در همین راستا تعداد ۶۶۵ عدد ماسک و مقادیری مواد ضدعفونی نیز توزیع شد.

وی با اشاره به شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور بیان کرد: یکی از مهمترین راه‌های مقابله با این بیماری، ارائه آموزش‌های همگانی و پیشگیری از ابتلا به این بیماری است.

میربهاء الدین اظهار کرد: در اجرای فرمایشات رهبر معظم انقلاب طرحی با عنوان «آمران سلامت» برای توسعه آموزش‌های همگانی، ترویج فرهنگ پیشگیری از بیماری و حمایت‌های بهداشتی درمانی از افراد آسیب‌پذیر جامعه در مواجه با ویروس کرونا در جمعیت هلال احمر پایه‌گذاری شده ‌که از دیروز به مدت ۱۰ روز در سراسر کشور درحال اجراست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار