انتخابات شورای دانش‌آموزی از سامانه مخصوص این انتخابات در شبکه شاد

شهرری(پانا) - کارشناس واحد سازمان دانش‌آموزی در نخستین گردهمایی وبینار معاونین پرورشی و مربیان تربیت بدنی که در سالن وحدت اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری برگزار شد، از زحمات تمام معاونان و مربیان تربیتی تقدیر و تشکر کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۳۹۸۷
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات شورای دانش‌آموزی از سامانه مخصوص این انتخابات در شبکه شاد

کارشناس سازمان دانش‌آموزی از زحمات معاونین و مربیان پرورشی مدارس تقدیر وتشکر کرد و اظهار کرد: تمام معاونین و مربیان تربیتی در تمام برنامه‌ها با این واحد هم‌گام و هم‌دل بودند و در طول دوران سخت آموزش مجازی از هیچ همراهی با واحد سازمان دانش‌آموزی کوتاهی نکردند، چه در بحث تولید‌محتوا و چه در خصوص شورای دانش‌آموزی گزارشات بسیار جامعی از سوی مدارس دریافت کردیم.
افسانه شهبازی در خصوص انتخابات شورای دانش‌آموزی که امسال به طور مجازی از طریق اپلیکیشن طراحی شده گفت: مدارس می‌توانند با بارگزاری این برنامه در کانال‌های اختصاصی خود در پیام‌رسان شاد از آن استفاده کنند.
وی در مورد تشکیلات سازمان‌دانش‌آموزی گفت: باوجود این‌که سامانه مربوط به تشکیلات امسال دارای مشکلات بسیار بود، ولی ثبت و‌ جذب منطقه ما کامل شد و توانستیم به یاری همکاران خوبم در مدارس به حد نصاب در این مورد برسیم.
شهبازی تولید‌ محتواهای ارسال شده به واحد سازمان‌ دانش‌آموزی را بسیار پربار دانست و گفت: منطقه یک ری با دریافت ۱۷۰ اثر و کسب ۷۰ رتبه منتخب از سوی استان دارای رتبه شد و‌ این جز به همکارای معاونین و مربیان تربیتی پر تلاش منطقه میسر نبود.
وی در خصوص فعالیت‌های واحد خبرگزاری پانا از همکاران مدارس خواست تا اسامی دانش‌آموزان علاقه‌مند به آموزش خبرنگاری را از طریق اتوماسیون ارسال کنند تا بتوان جلسات آنلاینی با این دانش‌آموزان برقرار کرد.

​​​​خبرنگار: سمیه نیک فکر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار