دستگیری یکی از عاملان شرارت در جنوب تهران

تهران (پانا) - سرکلانتر هفتم پایتخت از دستگیری فردی شرور که علاوه بر اخلال در نظم عمومی ، شیشه های ۵ دستگاه خودرو و ۳ باب مغازه را در محله خزانه تخریب کرده بود، خبر داد و گفت متهم کمتر از یک ساعت شناسایی و دستگیر شد.

کد مطلب: ۱۱۳۳۸۲۰
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری یکی از عاملان شرارت در جنوب تهران

به گزارش سایت پلیس، سرهنگ دوستعلی جلیلیان، در تشریح این خبر گفت: ساعت ۰۲:۴۵ بامداد چهارم آبان ماه خبری مبنی بر اینکه راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی سواری پراید بژ رنگ در حالتی غیرعادی با عربده کشی و قدرت نمایی با سلاح سرد، شیشه های ۵ دستگاه خودروی سواری و ۳ باب مغازه را شکسته و خسارت به خودرو ها و مغازه ها وارد کرده اند، دریافت شد.

وی افزود: پس از اطلاع ماموران از وقوع این حادثه، تیمی از ماموران کلانتری ۱۶۰ خزانه به نشانی اعلامی اعزام شدند. ولی مشخص شد متهمان پس از تخریب خودرو ها و شیشه های مغازه از محل گریخته اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در تحقیقات میدانی، پلاک انتظامی خودروی متهمان به دست آمد، گفت: در رصد های اطلاعاتی مالک خودرو که همان راننده خودروی سواری بود، شناسایی شد.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران افزود: ماموران کلانتری خزانه موفق شدند با شناسایی مخفیگاه متهم و هماهنگی های قضائی، این فرد شرور را کمتر از یک ساعت دستگیر کنند.

وی بیان داشت: متهم به کلانتری خزانه انتقال و در همان بازجوئی اولیه به جرم ارتکابی با همکاری همدستش اعتراف کرد.

سرهنگ جلیلیان با بیان اینکه هر ۸ مالباخته با طرح شکایت و اعلام خسارت وارده خواستار پیگیری قضائی شدند، افزود: دستگیری متهم دوم پرونده کماکان ادامه دارد و متهم اصلی پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار