دورگه جدید در راه ایران؛ بمب نقل و انتقالات تراکتور را بیشتر بشناسید

تهران (پانا) - پولدارهای فوتبال ایران قصد دارند برای تقویت خط حمله خود یک بازیکن دو رگه را از اروپا به ایران بیاورند تا سرانجام خریدی بزرگ در فصل جدید داشته باشند.

کد مطلب: ۱۱۳۳۵۲۰
لینک کوتاه کپی شد
دورگه جدید در راه ایران؛ بمب نقل و انتقالات تراکتور را بیشتر بشناسید

تراکتور تبریز که یکی از متمول‌ترین تیم‌های فوتبال ایران است در فصل جدید بر خلاف دو فصل گذشته نتوانسته است در بازار نقل و انتقلات عملکرد خوبی داشته باشد و بازیکن بزرگی را جذب کند اما به نظر می‌رسد این تلاش‌ها برای خرید بازیکنی مطرح همچنان ادامه دارد.

پس از اینکه برنامه‌های مدیران تراکتور تبریز برای خرید رضا قوچان‌نژاد مهاجم ایرانی تیم زوله هلند نتیجه‌ای در بر نداشت، آنها به سراغ یک مهاجم ایرانی دیگر رفتند که در فوتبال اروپا شاغل است اما کم نام و نشان‌تر از رضا قوچان‌نژاد است.

دیوید توکلی مهاجم دورگه ایرانی - نروژی که در لیگ دسته دو نروژ حضور دارد گزینه‌ای است که تراکتور به سراغ او رفته و امیدوار است با حضور این بازیکن 28 ساله مشکل خط حمله خود را حل کند. البته همانطور که گفته شد این بازیکن بسیار کم نام و نشان‌تر از رضا قوچان‌نژاد است و در نروژ هم مشتری بزرگی ندارد.

گزینه جدید تراکتور در خط حمله، تنها برای سه تیم در لیگ نروژ به میدان رفته که هیچکدام از تیم‌ها از نامدارهای فوتبال نروژ نبوده‌اند. اسلو سیتی، اسکید و کفوم اسلو نام تیم‌هایی است که دیوید توکلی برای آنها بازی کرده است. این بازیکن در 90 دیدار رسمی که برای تیم‌هایش در فوتبال نروژ انجام داده 54 بار موفق به گلزنی شده و همین آمار است که علیرضا منصوریان را ترغیب به خرید او کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار