فرمانده انتظامی شهرستان شیروان:

برقرای امنیت در جامعه نیازمند پشتیبانی اصناف و مردم است

شیروان(پانا)- فرمانده انتظامی شهرستان شیروان در دیدار با اعضای اتاق اصناف این شهرستان که در محل دفتر فرماندهی برگزار گردید گفت: پلیس با تکیه بر مشارکت مردمی و اصناف در مسیر پیشگیری از جرائم مقتدرانه گام بر می دارد.

کد مطلب: ۱۱۳۳۳۹۶
لینک کوتاه کپی شد
برقرای امنیت در جامعه نیازمند پشتیبانی اصناف و مردم است

به گزارش خبرنگار پانا ، مسعود وحیدی افزود: همه اقدامات اصناف در رعایت اصول اخلاقی و اقتصادی و همچنین هماهنگی خوب با مجموعه نیروی انتظامی ، از مصادیق بارز امنیت و تعامل پلیس و اصناف موجب ارتقاء امنیت است.

وی در این دیدار با اشاره به نقش تأثیرگذار اصناف در حرکت های اجتماعی ، تعامل پلیس و اصناف را موجب ارتقای امنیت در جامعه دانست و اظهار کرد: اصناف به عنوان نیروهای مؤثر و کلیدی جامعه علاوه بر کارکرد های اقتصادی و به گردش در آوردن چرخه رو به پیشرفت اقتصادی،می توانند نقش موثری در فرایند تولید امنیت داشته باشند.

فرمانده انتظامی شیروان با بیان اینکه مسئولین اصناف و کسبه ها نقش موثری در ایجاد آرامش اجتماعی و تنظیم بازار دارند، گفت: کاسبان با در نظر گرفتن وجدان کاری در تهیه و تامین مایحتاج ضرروری شهروندان کمک نموده و باعث آرامش خانواده ها می شوند .

عباس کیومرثی رئیس اصناف شیروان نیز در پایان ضمن تقدیر از فرمانده انتظامی شیروان در جهت آسایش و امنیت مردم، گفت: امنیت شهرستان با توجه به فعالیت های گسترده نیروی انتظامی، رضایت بخش و موجب خرسندی مردم می باشد.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار