برگزاری آیین تجلیل از برگزیدگان نمایشگاه های مدرسه انقلاب در شیروان

شیروان(پانا)- آیین تجلیل از برگزیدگان نمایشگاههای مدرسه انقلاب ۹۸ و جشنواره های دانش آموزی در محل اداره آموزش و پرورش شهرستان شیروان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۳۳۷۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آیین تجلیل از برگزیدگان نمایشگاه های مدرسه انقلاب در شیروان

به گزارش پانا ، معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری شهرستان شیروان در این آیین با بیان اینکه انقلاب اسلامی ثمره خون شهداست گفت: مدیریت نسل های بعدی کشور نیز متعلق به همین دانش آموزان و آینده سازان کشور است.

یونس روحانی در ادامه با اشاره به گسترش بیماری کرونا افزود: باید از ظرفیت و پتانسیل های فضای مجازی در این روزها به نحو احسن استفاده شود.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان شیروان نیز در این آیین با بیان تقدیر و تشکر از تلاش های مسئول و اعضای انجمن های اسلامی مدارس شهرستان گفت: یاد و خاطره شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی را گرامی می داریم.

علی ابراهیمیان با اشاره به برخی از اهداف برگزاری این جشنواره افزود: جریان سازی، تبلیغ دستاوردهای انقلاب و پاسداری از خون شهدا در راستای اجرا و برپایی همین نمایشگاه های مدرسه انقلاب بدست می آید.

در این آیین تجلیل که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد حسین تاریخی دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور، حجت الاسلام نعمت الله آزموده رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان و عباس سعیدی مدیرکل آموزش وپرورش خراسان شمالی مطالبی را ارائه نمودند.

این آیین تجلیل با حضور حسین فدایی وطن فرمانده بسیج دانش آموزی، محمود دوستار مقدم مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی شهرستان شیروان برگزار و بصورت جداگانه از منتخبین خواهر و برادر نمایشگاه های مدرسه انقلاب و جشنواره های دانش آموزی شهرستان شیروان با اهدای لوح سپاس و هدایا تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

خبرنگار ام البنین ملاعلی نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار