دری: ثبت الگوی مدیریت جریان تربیت و یادگیری مدارس راه اندازی شد

تهران (پانا) - پانته آدرّی، معاون آموزش متوسطه شهرتهران از امکان نظارت و ارزیابی فرآیندها، راهنمای مدیریت جریان تربیت و همچنین یادگیری دوره متوسطه در شرایط شیوع بیماری کووید-19 برای سال تحصیلی 400- 1399 خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۳۲۹۸
لینک کوتاه کپی شد
دری:  ثبت الگوی مدیریت جریان تربیت و یادگیری مدارس راه اندازی شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، درّی، معاون آموزش متوسطه اعلام کرد: به منظور انسجام بخشی به الگوهای ارائه خدمات آموزشی و تربیتی مدارس و فراهم آوردن امکان نظارت و ارزیابی فرایندها، راهنمای مدیریت جریان تربیت و یادگیری دوره متوسطه در شرایط شیوع بیماری کووید-19را برای سال تحصیلی 400- 1399، تدوین و طی بخشنامه شماره 321/400 مورخ 23/07/1399 از سوی معاونت آموزش متوسطه وزارت متبوع به اداره های کل آموزش و پرورش ابلاغ شده است.

درّی گفت: مدیران تمامی مدارس متوسطه دوره اول، دوره دوم نظری، فنی حرفه ای و کاردانش پس از مطالعه دقیق مطالب راهنما و بررسی الگوهای ارائه شده، به سامانه LTMS.MEDU.IR مراجعه کرده و فرم مربوطه را تکمیل کنند.

وی ادامه داد: مدیران از طریق گزینه «مدیران مدارس» وارد سامانه مذکور شده و با توجه به الگوی انتخابی مدرسه فقط به سوال های مرتبط با الگوی مدرسه تحت مدیریت خود پاسخ می دهند و مقادیر کمی و درصدها را با توجه به آمار کل دانش‌آموزان مدرسه محاسبه و گزینه موردنظر را انتخاب کنند.

درّی عنوان کرد: ملاک محاسبه حضوری بودن دانش آموز، استفاده از فرصت آموزش‌های حضوری، حداقل یک روز در هفته است و انتخاب الگو و رعایت ضوابط آن از جمله ملاک‌های مهم ارزشیابی در مورد کیفیت عملکرد مدرسه در شرایط اخیر است. آن‌چه ثبت می‌شود، بیانگر وضعیت موجود و ارائه خدمات آموزشی و تربیتی در شرایط حاضر است، در صورت تغییر شرایط و تغییر در الگوی ارائه خدمات آموزشی و تربیتی مدرسه، لازم است اطلاعات ارائه شده اصلاح و به‌روزرسانی شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار