از ابتدای سال جاری تاکنون؛

چتر حمایتی کمیته امداد آذربایجان شرقی بر سر ۷۸۸۳۱ خانوار نیازمند

تبریز(پانا) - معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان شرقی تعداد نیازمندان تحت حمایت در استان از ابتدای سال جاری تاکنون را ۷۸۸۳۱ خانوار عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۳۲۷۷
لینک کوتاه کپی شد
چتر حمایتی کمیته امداد آذربایجان شرقی بر سر ۷۸۸۳۱ خانوار نیازمند

به گزارش سایت خبری امداد، ابراهیم جعفری با اشاره به بهره مندی ۷۸۸۳۱ خانوار از خدمات کمیته امداد آذربایجان شرقی از ابتدای سال جاری تاکنون، گفت: ۷ درصد خانوارهای استان تحت پوشش این نهاد حمایتی هستند که ۱۵۴۰۰۰ نفر را شامل می شود.

وی در ادامه گفت: کمیته امداد استان در سال جاری بطور متوسط ماهانه ۲۰۸ میلیارد ریال مستمری کمک معیشت به مددجویان خود پرداخت کرده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان شرقی به دیگر حمایت های صورت گرفته از نیازمندان استان اشاره کرده و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۵ میلیارد ریال برای اجاره مسکن خانوارهای تحت پوشش هزینه شده است.

وی ادامه داد: در طول این مدت به امر ازدواج ۹۰۱ نفر نیازمند کمک صورت گرفته که هزینه صورت گرفته در مجموع بیش از ۲۳ میلیارد ریال را شامل می شود.

جعفری تامین لوازم ضروری منزل را یکی دیگر از چترهای حمایتی کمیته امداد بر سر نیازمندان برشمرد و گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون با کمک های مردمی و خیران، بیش از ۳ میلیارد ریال در این خصوص هزینه شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان شرقی همچنین گفت: در مدت مذکور از ۸۴۸۰ نیازمند غیرمددجو در قالب وام و یا کمک بلاعوض حمایت شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار