پویش"پیشتاز در تندرستی " در منطقه یک

تهران(پانا)- سازمان دانش آموزی آموزش وپرورش منطقه ۱ تهران (شمیرانات) به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش پویش "پیشتاز در تندرستی" برگزار کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۲۹۸۰
لینک کوتاه کپی شد
پویش"پیشتاز در تندرستی " در منطقه یک
زهرا سیف، مدیر دانش آموزی منطقه یک در گفت و گو با پانا با اشاره به این نکته که شیوع بیماری کرونا برنامه های هفته تربیت بدنی را محدود کرده است، اعلام کرد: به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، کارشناسی تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ۱تهران (شمیرانات) با همکاری سازمان دانش آموزی با اجرای پویش" پیشتاز در تندرستی" جشنواره مسابقات ورزشی در رشته های مختلف و در دو سطح دانش آموزی و کادر آموزشی برگزار کرد.
وی در ادامه افزود: طی مدت همه‌گیری بیماری کرونا و دوران قرنطینگی بسیاری از افراد تحرک بدنی کمتری در مقایسه با قبل از کرونا دارند، اما در شرایط کنونی برای افراد در هر رده سنی توانایی بدنی‌ بسیار مهم‌تر از قبل است و از این منظر کرونا فرصتی برای تغییر نگاه جامعه در ورزش است.
راه اندازی پویش "پیشتاز در تندرستی" نگاه و گرایش جامعه فرهنگی و به تبع آن بیشتر افراد جامعه را به سمت نقش ورزش در کاهش کرونا معطوف می کند.
سیف با تاکید براهمیت ورزش بر سلامتی اظهار کرد: پویش "پیشتاز در تندرستی" در قالب مسابقات نقاشی، داستان نویسی، دلنوشته، تولید پادکست، عکاسی، با موضوعات "ورزش وتندرستی"،"معلم ورزش من قهرمان من" ،"پهلوان درونم" ،" ورزش در دوران کرونا"، در مدارس منطقه یک در حال اجراست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار