اعزام کاروان تجهیزات ورزشی به مدارس سراسر فارس با شعار " مهر با نشاط "

شیراز (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس از اعزام کاروان تجهیزات ورزشی به مدارس سراسر فارس و افتتاح 2 مدرسه پویا و کلاس درس تربیت بدنی در آموزش و پرورش نواحی 2 و4 شیراز خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۲۷۲۷
لینک کوتاه کپی شد
اعزام کاروان تجهیزات ورزشی به مدارس سراسر فارس با شعار " مهر با نشاط "

احمدعلی قهرمانی با اشاره به اینکه با توجه شرایط کرونا و تعطیلی مدارس سعی شده وسایل بادوام تهیه شود در تشریح اقلام ارسالی گفت: 120 دستگاه میز پین پنگ، 100 جفت پایه والیبال ، هزار و 500 تخته تاتامین، 300 عدد تشک 2 در یک ژیمناستیک ،تعدادی وسایل برای کلاس درس تربیت بدنی مانند نردبان سوئدی ، قارچ ،پیش تخته ، 200 عدد ترازو ، 300 عدد قدسنج تشک دو و میدانی از جمله اقلامی است برای 59 منطقه فارس ارسال شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت: این اقلام با اعتباری بالغ بر 800 میلیون تومان تهیه شده و یک سری از اعتبارات نیز به صورت واریزی به مبلغ 400 میلیون تومان به حساب ادارات آموزش و پرورش سراسر استان واریز شده است.

قهرمانی افزود: امروز همچنین چمن مصنوعی در مجموعه بعثت با متراژ 600 متر مربع با اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان افتتاح شد که بیست و دومین چمن از مجموعه 27 چمنی است که در دستور کار برای افتتاح داریم.

او با اشاره به افزایش سرانه فضای ورزشی در دو سال گذشته از 23 صدم متر مربع به 27 صدم متر مربع گفت: با این افزایش از جایگاه بیست و پنجم به شانزدهم ارتقا یافتیم و امیدواریم با همکاری سازمان نوسازی مدارس و کمک خیرین بتوانیم سرانه فضاهای ورزشی را به استانداردهای لازم برسانیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس افزود: امروز دو مدرسه پویا یکی مدرسه ابوقداره ناحیه 2 شیراز و مدرسه سید ایمان حسینی در ناحیه 4 شیراز و کلاس درس تربیت بدنی نیز در این مدارس افتتاح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار