فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد:

آموزش و پرورش نقش اساسی در امنیت پایدار ایفا می کند

یاسوج (پانا) - فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد آموزش وپرورش نقش اساسی در فرهنگسازی، پیشگیری و ارتقا مشارکت اجتماعی با توجه به گستردگی مخاطبان برای امنیت پایدار در جامعه دارد.

کد مطلب: ۱۱۳۲۶۸۷
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش نقش اساسی در امنیت پایدار ایفا می کند

سرهنگ کیقباد مصطفایی در نشست با مسئولان آموزش وپرورش به مناسبت هفته نیروی انتظامی گفت: مسئولان ،مدیران ومربیان در مدارس در انقتال فرهنگ ایجاد امنیت ومسئول سازی خانواده ها از طریق دانش آموزان بعنوان سفیران فرهنگ مسئولیتی پررنگ واثربخش دارد.

او افزود: آسیبهای فضای مجازی -اعتیاد از معضلاتی است که شاخص امنیت را تحت تأثیر قرار می دهد وآگاه سازی در این زمینه یک اصل است.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در7ماه گذشته بیش از 150نفر در تصادفات جاده ای جان باخته اند گفت:این میزان برابر تلفات بیماریهای خطرناکی مانند کروناست وجامعه نیاز بیشتر به فرهنگسازی در مورد رانندگی و ترافیک دارد.

در این نشست مدیرکل آموزش وپروش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: آموزش و پرورش طرحهای مشترکی در همیار پلیس، فرهنگیار ترافیک برنامه های آموزشی و توجیهی دانش آموزان با نیروی انتظامی استان در حال اجراست.

هادی زارع پور افزود: بیش از 50 آسیب اجتماعی مختلف در حوزه مدارس شناسایی شده که مرتفع شدن بخشی مهمی از آنها مستلزم مشارکت نیروی انتظامی است.

او گفت: امنیت از مقوله هایی است ریشه در مبانی دین مبین اسلام دارد واز نعمت های ارزشمند برای بشر است.

مدیرکل آموزش وپرورش استان بیان کرد:پس از نیازهای زیستی امنیت از ضروری ترین نیازهای جامعه و ایجاد و ارتقاء آن مرهون تلاشهای سبزپوشان نیروی انتظامی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار