جراحی‌های الکتیو در تمامی بیمارستان‌های فارس تعطیل شد

شیراز (پانا) - رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از تعطیلی جراحی‌های الکتیو در تمامی بیمارستان‌های شیراز و شهرستان‌های پرخطر با تصویب ستاد مدیریت بیماری کووید ۱۹ در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۲۶۶۳
لینک کوتاه کپی شد
جراحی‌های  الکتیو در تمامی بیمارستان‌های فارس تعطیل شد

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مهرزاد لطفی، در یکصد و نود و چهارمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید ۱۹ در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، با اشاره به حجم بالای مراجعه بیماران مشکوک و دارای علامت کروناویروس به بیمارستان‌های استان، گفت: تعطیلی جراحی‌های الکتیو در بیمارستان‌های دولتی، خصوصی، خیریه، عمومی غیردولتی، تا اطلاع ثانوی به بیمارستان‌ها ابلاغ می شود.

او این اقدام را موجب کاهش حجم مراجعه به بیمارستان‌ها و افزایش امکان خدمت‌رسانی به بیماران کروناویروس اعلام کرد.

او با بیان اینکه در حال حاضر مجموعه سلامت استان روزهای سختی را سپری می کند، از تلاش و همراهی تمامی اعضای تیم‌های بهداشتی، درمانی و پشتیبانی که در بیش از 8 ماه گذشته، همت ویژه‌ای برای حفظ سلامت مردم استان به کار بسته‌اند، قدردانی کرد.

محدودیت فعالیت درمانگاه‌های شیراز، دیگر تاکید رئیس دانشگاه برای کاهش آمار ابتلا در استان بود که در نشست امروز اعضای ستاد دانشگاهی مدیریت کروناویروس مورد بررسی قرار گرفت.

لطفی همچنین با هدف کمک به محدودیت‌های مربوط به تخت‌های بیمارستانی استان، افزایش استفاده از ظرفیت بیمارستان پشتیبان را در دستور کار اعضای این ستاد قرار داد.

بررسی آمار ابتلا و وضعیت جسمی کارکنان مبتلا در دانشگاه، از دیگر محورهای نشست امروز بود که مورد پیگیری رئیس دانشگاه قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار