نقشه راه ما در آموزش و پرورش سند تحول بنیادین است

رشت (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: پنج ساحت از ساحت های 5 گانه سند تحول بنیادین به مباحث پرورشی اختصاص یافته است.

کد مطلب: ۱۱۳۲۶۳۰
لینک کوتاه کپی شد
نقشه راه ما در آموزش و پرورش سند تحول بنیادین است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، جمیل عباسی غریب با حضور در فومن ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در حوزه پرورشی و کسب افتخارات و مقام های استانی و کشوری اظهار کرد: نقشه راه ما در آموزش و پرورش سند تحول بنیادین است که مقام معظم رهبری بسیار بر این اصل تاکید دارند و کلید واژه سند تحول بنیادین ساحت ششگانه است و پنج ساحت آن به حوزه پرورشی پرداخته است که نشان از اهمیت این مقوله دارد.

وی افزود: یک مربی پرورشی باید به مسئولیتی که دارد اعتقاد داشته باشد و به کارش عشق بورزد. توجه به آسیب های اجتماعی لازمه کار یک مربی و مشاور در مدرسه است، چرا که این موضوع در جامعه حائز اهمیت است.

وی در ادامه با اشاره بیانات شهید معلم مرتضی مطهری، گفت: خورشید دین هرگز غروب نخواهد کرد و همه ما این اطمینان را داریم که مسیر دین ادامه دارد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان در پایان اظهار امیدواری کرد با تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت بتوانیم اقدامات و توفیقات بیشتری را کسب نماییم و با برنامه ریزی های درست زمینه رشد دانش آموزان را فراهم کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار