درخصوص وضعیت پروژه‌های فیبرنوری و سایت‌های BTS همراه اول صورت گرفت:

تشریح اقدامات مخابرات منطقه سمنان

سمنان (پانا) - مجید دارائی، مدیر مخابرات منطقه سمنان با سیدیاسر حسن‌پور، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان دیدار نموده و به تشریح اقدامات مخابرات منطقه سمنان درخصوص وضعیت پروژه‌های فیبرنوری و سایت‌های BTS همراه اول پرداخت.

کد مطلب: ۱۱۳۲۵۷۹
لینک کوتاه کپی شد
تشریح اقدامات مخابرات منطقه سمنان

در ابتدای این دیدار که با حضور مدیران و معاونین مخابرات منطقه سمنان و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان، در سالن ویدئو کنفرانس مخابرات سمنان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد، مدیر مخابرات منطقه سمنان ضمن خیر مقدم به مهمانان، به تشریح عملکرد و ارائه شاخص‌های مهم مخابرات منطقه سمنان پرداخت.

مجید دارائی ضمن تشریح اقدامات مخابرات منطقه سمنان درخصوص وضعیت پروژه‌های فیبرنوری و سایت‌های BTS همراه اول ابلاغی از محل اعتبارات USO (خدمات عمومی اجباری)، موانع و مشکلات پروژه‌های مذکور را عنوان کرد.

در ادامه حسن‌پور ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مدیران مخابرات استان، از تلاش‌های خالصانه مجید دارائی و مجموعه مخابرات استان سمنان قدردانی کرد.

شایان ذکر است در این دیدار درخصوص رفع موانع و مشکلات پروژه‌های فیبرنوری و سایت‌های BTS همراه اول ابلاغی از محل اعتبارات USO بحث و تبادل نظر شد.

همچنین با توجه به فرارسیدن فصل سرما و بارندگی و تجارب سال‌های گذشته، امکانات و اقدامات پیشگیرانه مخابرات منطقه سمنان بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار