فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نیشابور:

امیدوارم بتوانیم بیشتر از اینها در خدمت جامعه ایثارگری باشیم

نیشابور (پانا)- فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نیشابور در دیدار جمعی ازفرزندان شهدا، جانبازان و آزادگان سرافراز به مناسبت هفته ناجا برگزار شد اظهار کرد امیدوارم به لطف خدا بتوانیم بیشتر از اینها در خدمت جامعه ایثارگری باشیم.

کد مطلب: ۱۱۳۲۵۷۲
لینک کوتاه کپی شد
امیدوارم بتوانیم بیشتر از اینها در خدمت جامعه ایثارگری باشیم

حسین دهقان پور در فضای معنوی و صمیمی در جمع تعداد زیادی از فرزندان معزز شهیدان، جانبازان و آزادگان سرافراز که جهت تبریک هفته ناجا در محل ستاد مرکزی نیروی انتظامی شهرستان نیشابور حضور یافته بودند گفت: دیدار با جانبازان و ایثارگران را توفیق و برکت می دانم.

وی اظهار کرد: ما در راه انقلاب اسلامی ایثار و جانبازی می کنیم و شما جانبازان شاهدان همان جانبازی هستید که در دوران دفاع مقدس از این شهر و روستاها اسلحه خود را برداشتید و تحت عنوان اجابت فرمان امام راحل در جبهه های نبرد حق علیه باطل حاضر شدید.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نیشابور اظهار کرد: دیدار با خانواده های شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان روش و منش همه مسئولان نظام است و این امر را وظیفه شرعی، عرفی و ملی خود می دانیم.

این مقام مسئول گره گشایی از مشکلات ایثارگران را جزء وظایف خود دانست و اظهار کرد ما امنیت و آرامش و عزت و اقتدار امروز کشور و نظام را مدیون شهدا و ایثارگران هستیم و آسایش و آرامشی که در جامعه حکم فرماست، مدیون فداکاری و ایثارگری شهدا و جانبازان و آزادگان و رزمندگان ماست که پاداش آنان نزد خدا محفوظ خواهد بود.

دهقان پور اشاره ای به دردها و مشکلات جانبازان داشت و گفت: فرهنگ ایثار و شهادت امری با عظمت است که با هیچ کاری قابل مقایسه نیست.

وی ادامه داد: ما تلاش می‌کنیم با الگوگیری از راه و منش این عزیزان رهروان شایسته‌ای برای شهدای اسلام و انقلاب اسلامی باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نیشابور در پایان ضمن تشکر از حضور ایثارگران معزز در ستاد فرماندهی نیشابور از آنان خواست در رفع مشکلات حوزه این نیرو به‌عنوان همکار راهنمای وی بوده و نقاط ضعف و قوت را گوشزد کنند.

در این دیدار یوسف زاهدی نیا نماینده جانبازان نیشابور ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و تقدیر از خدمات و تلاشهای شایسته فرمانده نیروی انتظامی نیشابور و همکاران ایشان اظهار کرد: خدمات نیروی انتظامی در راه حفظ امنیت مردم، همواره در سطح جامعه محسوس و ملموس بوده است.

وی ادامه داد: خدمات و تلاشهای شبانه روزی مجموعه خدوم نیروی انتظامی، سلامت و امنیت جامعه را به دنبال داشته است.

زاهدی نیا ادامه داد: بر حسب وظیفه بر خود لازم دانستیم که با حضور در این مکان به عنوان بخشی از مجموعه بزرگ خانواده ایثارگران از خدمات این عزیزان در راه امنیت مردم و جامعه تشکر کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار