اعزام کاروان توزیع اقلام بهداشتی به مناطق آموزشی آذربایجان غربی

ارومیه (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی از اعزام کاروان توزیع اقلام بهداشتی به مناطق 24 گانه آموزشی استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۲۵۵۱
لینک کوتاه کپی شد
اعزام کاروان توزیع اقلام بهداشتی به مناطق آموزشی آذربایجان غربی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان، آیین اعزام کاروان توزیع اقلام بهداشتی به مناطق آموزشی استان با حضور سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان در محل سالن شهید بهشتی ارومیه برگزار شد.

«مهین منافی» سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان در این خصوص اظهار کرد: کاروان توزیع اقلام بهداشتی با هدف تجهیز اتاق بهداشت مدارس سراسر استان و اجرای طرح کوچ (کنترل وزن و چاقی دانش آموزان) به مناطق آموزشی 24 گانه استان اعزام می شود.

وی با تاکید بر لزوم رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی در شرایط کنونی خاطرنشان کرد: این اقلام بهداشتی با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال تهیه و توزیع می شود.

منافی بیان کرد: وجود اتاق بهداشت در مدارس به منظور ارائه خدمات بهداشتی، معاینات غربالگری و خدمات کمک های اولیه به دانش آموزان در مدارس از اهمبت ویژه ای برخوردار است.

این مقام مسئول گفت: طرح کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان (کوچ) با هدف جلوگیری از بروز بیماری‌های زمینه‌ای در مدارس استان اجرا می‌شود؛ این طرح از آن جهت مورد توجه قرار گرفته است که بدانیم در دهه‌های اخیر بیماری‌های زمینه‌ای از قبیل مشکلات قلبی- عروقی در بسیاری از کشورها به شدت افزایش یافته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار