استاندار اردبیل خبرداد:

بهره برداری از فاز 3 طرح آبیاری شبکه پایاب سد سبلان و سد قورت تپه

خبرگزاری پانا : استاندار اردبیل گفت : همزمان با هفته دولت فاز 3 طرح آبیاری شبکه پایاب سد سبلان و سد قورت تپه به بهره برداری می رسد.

کد مطلب: ۱۱۳۲۴۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، اكبر نیكزاد درجریان سفر به شهرستان مشگین شهر افزود : همزمان با هفته دولت فاز 3طرح آبیاری شبکه پایاب سبلان به بهره برداری می رسد و بیش از 400 هکتار از اراضی پایاب زیر کشت آبی می روند .

استاندار اردبیل هم چنین در بازدید از سدهای در حال احداث قورت تپه و کرم شاهلو اظهار امیدواری کرد سد قورت تپه در هفته دولت و سد کرم شاهلو نیز در دهه فجر سال جاری به بهره برداری برسد.

به گفته وی با بهره برداری از این دو سد 300هکتار از اراضی پایاب واقع در دو بخش مرکزی و ارشق ، از دیم به آبی تبدیل می شوند.

نیکزاد هم چنین در بازدید از طرح ساماندهی امامزاده سید سلیمان فخرآباد نیز گفت: با تخصیص اعتبار مورد نیاز به زودی خیابان 35متری منتهی به صحن امامزاده بازگشائی می شود.

وی در بازدید از ناحیه صنعتی شهید همرنگ رضی نیز گفت : با هدف حمایت از سرمایه گذاران در این ناحیه با توافق انجام شده با مدیریت شهرکهای صنعتی استان مقرر شد از قیمت 21هزار تومانی هر متر مربع زمین در این ناحیه مبلغ 6هزار تومان آن از محل اعتبارات استانداری تامین وهر متر مربع زمین با قیمت 15هزار تومان به سرمایه گذاران واگذار شود.

استاندار اردبیل تصریح کرد : استانداری متعهد شده در صورت اجرای فونداسیون واحدهای تولیدی توسط سرمایه گذاران ظرف مدت یک ماه نسبت به تامین آب و برق مورد نیاز واحدها اقدام نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار