بررسی مشکلات تولید کنندگان و وارد کنندگان تجهیزات پزشکی در کمیسیون بهداشت

تهران ( پانا) - سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس  از بررسی مشکلات وارد کنندگان و تولید کنندگان تجهیزات پزشکی خبر داد و گفت که کمیسیون به دنبال حل مشکل این صنف است.

کد مطلب: ۱۱۳۲۳۹۵
لینک کوتاه کپی شد
بررسی مشکلات تولید کنندگان و وارد کنندگان تجهیزات پزشکی در کمیسیون بهداشت

به گزارش ایسنا، زهرا شیخی، در توضیح جلسات صبح و عصر امروز کمیسیون بهداشت و درمان گفت: جلسه صبح کمیسیون با حضور رئیس مرکز پژوهش ها تشکیل شد و در آن اولویت های تقنینی در حوزه بهداشت و درمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت. همچنین کمیسیون به طرح مربوط به آموزشگاه های آزاد و فنی حرفه ای به دلیل مغایرت با اصل ۷۵ قانون اساسی رای مثبت نداد.

وی افزود: در جلسه بعد از ظهر آقای میرمحمدی رئیس کمیته اقتصاد سلامت و تجهیزات پزشکی کمیسیون گزارشی از روند واردات تجهیزات پزشکی و مشکلات تولید کنندگان ارائه کرد؛ جلسه ای که با حضور مسئول تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو، رئیس هیات امنای ارزی وزارت بهداشت و جمعی از تولید کننده ها و وارد کنندگان تجهیزات پزشکی تشکیل شد.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس توضیح داد: در این جلسه تولید کنندگان و وارد کنندگان به ارائه مشکلات خود پرداختند. قرار شد مشکلات و پیشنهاداتشان را به صورت مکتوب به کمیسیون ارائه دهند تا کمیسیون برای رفع مشکلات آنها اقدامات لازم را صورت دهد.

شیخی همچنین گفت که در این جلسه کلیات طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین صندوق های بازنشستگی تصویب شد و کمیسیون ضمن تصویب طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار آن را برای بررسی بیشتر به کمیته طرح ها و لوایح ارجاع داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار