بیست و سومین دوره انتخابات شورای دانش‌آموزی در شهرری

شهرری(پانا) - کارشناس فعالیت‌های اردویی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری از برگزاری بیست و سومین دوره انتخابات شورا‌های دانش‌آموزی مدارس کشوردر روز سه شنبه ششم آبان ماه به صورت مجازی در شبکه شاد خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۲۲۱۶
لینک کوتاه کپی شد
بیست و سومین دوره انتخابات شورای دانش‌آموزی در شهرری

افسانه شهبازی کارشناس فعالیت‌های اردویی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در این رابطه گفت : امسال با توجه به شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا توانایی برگزاری انتخابات با دانش‌آموزی برای ما امکان‌پذیر نیست و ما این دوره از انتخابات را به صورت مجازی در شبکه شاد برگزار خواهیم کرد.

او افزود: با توجه به این که امسال مدارس کارهای خود را به صورت مجازی پیش خواهند برد دانش‎‌آموزانی که به صورت داوطلب برای این انتخابات شرکت کرده‌اند تبلیغات خود را به صورت مجازی در گروه مورد نظر شاد آغاز کرده‌اند.

شهبازی با اشاره به نقش اصلی دانش‌آموزان در زمینه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی گفت: دانش‌آموزان به عنوان اصلی‌ترین عضو مدرسه باید در اداره امور آموزشگاه نقش موثر داشته باشد و مدیران مدارس باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کنند و با جلب مشارکت دانش‌آموزان و دادن نقش و مسئولیت به آن‌ها در اداره امور مدرسه در زمینه‌های مختلف تربیتی، فرهنگی، اجتماعی ،تقویت هویت دینی و ملی آنان را ایجاد نمایند.

کارشناس فعالیت‌های اردویی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری عنوان کرد:ما با برگزاری این انتخابات به دنبال تقویت روحیه مسئولیت‌پذیری، جامعه‌پذیری، و تمرین مشارکت اختماعی برای آن‌ها هستیم و دانش‌آموزان باید به عنوان آینده‌سازان کشور بتوانند در زمینه‌های مختلف فعالیت کنند تا استعدادهای آنها شکوفا شود و در مسیر زندگی موفق و کشور خود را سربلند کنند.

خبرنگار: شیدا مشهور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار