سمن‌ها مسئول برگزاری برنامه‌های هفته مازندران شدند

ساری (پانا) - برنامه های گرامیداشت هفته مازندران در سال جاری با محوریت حضور سازمانهای مردم نهاد اجرا می‌شود و سایر دستگاه‌ها به عنوان همراه حضور خواهند داشت.

کد مطلب: ۱۱۳۲۱۸۶
لینک کوتاه کپی شد
سمن‌ها مسئول برگزاری برنامه‌های هفته مازندران شدند

حسین حسن‌نژاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در نشست شورای سیاستگذاری گرامیداشت هفته مازندران تأکید کرد که پیرامون مازندران، مفاخر و آداب و سنن این استان باید فعالیت های بنیادین بیشتری انجام شود، کما اینکه تا کنون افتخارات بسیاری اعم از دانشنامه ها، کتاب ها، فیلم ها و ... به منصه ظهور رسیده و ما مشتاقیم که در این عرصه هر گونه حمایتی را اجرایی کنیم.

او یادآوری کرد که به جا گذاشتن میراثی ماندگار برای نسل های آتی از این استان می تواند چراغ راهی باشد برای آنان تا در شرایط مختلف، خلاقانه دست به نقش آفرینی زده و موجب اعتلای این میراث گرانبها شوند.

به گفته حسن‌نژاد برای گرامیداشت هفته مازندران در سال جاری، تمامی برنامه‌ها با محوریت حضور سازمانهای مردم‌نهاد اجرا خواهد شد و سایر دستگاه‌ها به عنوان همراه حضور خواهند داشت.

غالب برنامه‌ها به صورت مجازی خواهد بود

عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز در این نشست گفت: «امسال از 13 تا 20 آبان شاهد اجرای برنامه‌های ویژه گرامیداشت هفته مازندران خواهیم بود که با مشارکت دستگاه‌هایی همچون استانداری، آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ورزش و جوانان، صدا و سیما، شهرداری، حوزه هنری، اوقاف و امور خیریه، محیط زیست، دانشگاه های استان با مدیریت سازمانهای مردم نهاد در سطح استان خواهیم بود.»

او با تاکید بر شرایط فعلی کشور ناشی از تاثیرات ویروس کرونا، گفت: «تمامی برنامه های اجرایی در این هفته با مراعات شرایط و پروتکل های بهداشتی و غالبا به صورت مجازی خواهد بود.»

زارع از اهم برنامه‌های امسال در هفته مازندران را برگزاری مسابقه مجازی کتابخوانی بر اساس کتاب « آیین تیرماه سیزده شو»، اجرای برنامه های پژوهشی، استفاده از ظرفیت سمن ها، پخش تله تأتر یا برنامه های نمایش رادیویی، استفاده از ظرفیت های فضای مجازی، اجرای برنامه‌های ویژه گرامیداشت آغاز حکومت علویان در روز مازندران (14 آبان)، پاکسازی جنگل‌ها تحت عنوان مازندران پاک، برگزاری نمایشگاه‌های صنایع دستی، معرفی گردشگری و توانمندی های استان، معرفی مفاخر ادبی استان و برگزاری نمایشگاه‌های کتاب با محتوای مازندران اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار