فرمانده انتظامی استان یزد: ورود جدی پلیس یزد به مقابله با سگ گردانی و جولان موتورهای سنگین در خیابان‌ها

یزد(پانا) - فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به اینکه ایجاد مزاحمت برای مردم هیچ توجیه عقلانی ندارد، گفت: پلیس در زمینه مقابله با سگ گردانی و مقابله با جولان موتورهای سنگین به صورت جدی ورود کرده است.

کد مطلب: ۱۱۳۲۱۲۳
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده انتظامی استان یزد: ورود جدی پلیس یزد به مقابله با سگ گردانی و جولان موتورهای سنگین در خیابان‌ها

سردار عباسعلی بهدانی فرد در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به مناسبت هفته نیروی انتظامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای نیروی انتظامی اظهار داشت: امسال با توجه به شرایط اربعین امام حسین (ع) و دهه آخر صفر، هفته ناجا که طبق تقویم رسمی کشور در روز ۱۳ مهرماه بود امسال از ۲۷ مهرماه آغاز شد.

وی عنوان کرد: ۱۲۴ برنامه محوری در استان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی اجرا می‌شود که ۹۰ درصد این برنامه‌ها در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی و بقیه در حوزه عمرانی است.

بهدانی فرد از جمله این برنامه‌ها به دیدار به ائمه جمعه استان یزد، دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و بازنشستگان ناجا، عیادت از بیماران، تجلیل از مدافعان سلامت، افتتاح مرکز آموزشی سربازان و … است.

فرمانده انتظامی استان یزد یادآور شد: مرکز آموزش سربازی به منظور تأمین کمبود نیروی انسانی همچنین مشکلات اعزام سربازان متأهل به سایر استان‌ها برای نخستین بار در استان یزد راه اندازی شد که اولویت جذب در این مرکز، سربازان غایب هستند که امیدواریم این اقدام تشویقی برای خودمعرفی سربازان غایب باشد.

وی همچنین از اجرای طرح طوبی در مراکز خرید یزد خبر داد و گفت: این طرح در راستای ارتقای امنیت اجتماعی اجرا می‌شود ضمن اینکه طرح ارتقای امنیت اجتماعی هم در مقوله ترافیکی و هم انتظامی با قوت در حال پیگیری است.

بهدانی فرد از ورود نیروی انتظامی به پیشگیری و مقابله با سگ گردانی در خیابان‌ها و اماکن عمومی و ایجاد مزاحمت برای مردم و حرکت موتورهای سنگین در سطح خیابان‌های یزد خبر داد.

وی از راه اندازی قرارگاه برخورد با اراذل و اوباش در سطح ملی خبر داد و یادآور شد: این قرارگاه در استان یزد نیز تشکیل شد و گرچه در یزد کمتر با بحث اراذل و اوباش مواجه هستیم اما افراد شرور شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان یزد از وقوع چند فقره زورگیری و ورود افراد به منزل افراد مسن و به سرقت بردن طلا و جواهرات آنها خبر داد و بیان کرد: مجرمان در کمترین زمان ممکن توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

وی همچنین از استقرار پلیس در بافت قدیمی شهر یزد خبر داد و افزود: به منظور مقابله با هنجارشکنی و بی حجابی و ایجاد مزاحمت برای افراد، پلیس به صورت موقت در بافت تاریخی مستقر شده و در صدد ایجاد فضایی در شأن پلیس برای استقرار دائم نیروها به منظور پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی هستیم.

فرمانده انتظامی استان یزد اظهار داشت: یک مرکز آموزش دائم نیز در شهرستان بافق پیش بینی شده که در هفته ناجا با عنوان مرکز آموزش شهید صدوقی کلنگ زنی می‌شود.

وی، وضعیت امنیت استان یزد را در شرایط خوبی ارزیابی کرد و گفت: با همکاری سپاه، استانداری و سایر دستگاه‌ها، استان یزد اکنون در وضعیت مناسبی به لحاظ امنیت قرار دارد به نحوی که در بحث وقوع قتل استان سی و یکم، در زمینه نزاع‌های دسته جمعی استان سی‌ام، در جان باختگان تصادفات استان بیست و هفتم، در سرقت‌ها استان بیست و یکم و در زمینه کشف مواد مخدر استان هفتم در کشور هستیم.

فرمانده انتظامی استان یزد در این دیدار همچنین به تشریح آمار کشفیات موادمخدر، کالاهای قاچاق، کشفیات سرقت، کالاهای احتکار شده و … پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار