به مناسبت هفته نیروی انتظامی؛

مدیر آموزش و پرورش از فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فیروزه قدردانی کرد

فیروزه(پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزه با حضور در دفتر فرماندهی نیروی انتظامی این شهرستان، از فرمانده و سایر کارکنان این نیرو تقدیر و تشکر کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۱۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش از فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فیروزه  قدردانی کرد

این دیدار که به مناسبت هفته گرامیداشت نیروی انتظامی انجام شد؛ حیدری؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزه که به اتفاق شورای معاونان این‌مدیریت در محل دفتر فرماندهی این نیرو در این شهرستان حاضر شد، از فرمانده و سایر کارکنان این ارگان مهم تقدیر و قدردانی کرد.

حیدری در این دیدار حضور نیروهای خدوم و تلاشگر نیروی انتظامی را روحیه بخش و امنیت بخش در جامعه تلقی کرد و از همکاری ها و پیگیری های کارکنان این نیرو در فیروزه به ویژه در آموزش و پرورش تقدیر و تشکر کرد.

وی زحمات نیروی انتظامی را بسیار موثر و کارآمد در جامعه قلمداد کرد و بر نقش بی بدیل این نیرو در آگاهی بخشی به جوانان و مبارزه با هجمه های نابه هنجار فرهنگی تاکید کرد.

خوشخو؛ فرمانده نیروی انتظامی نیز ضمن تشکر از حضور مدیر و شورای معاونان آموزش و پرورش شهرستان فیروزه، از همت و تلاش نیروی انتظامی در صیانت از حقوق شهروندان و نیز لزوم توجه به دانش آموزان و آگاهی بخشی به آنان به عنوان یکی از فعالیت های مهم در این شهرستان نام برد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار