توسعه بنگاه های اقتصادی با دریافت تسهیلات لازم

اردبیل(پانا)- استاندار اردبیل اعلام کرد بنگاه‌های اقتصادی و واحدهای تولیدی با ظرفیت اشتغالزایی بالا احصا شده‌ و با دریافت تسهیلات لازم طرح توسعه خود را راه‌اندازی می‌کنند.

کد مطلب: ۱۱۳۱۹۷۱
لینک کوتاه کپی شد
توسعه بنگاه های اقتصادی با دریافت تسهیلات لازم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو در دیدار با معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: واحدهای اقتصادی استان اردبیل نیازمند توسعه و از همه مهمتر افزایش نیروی کار هستند که این امر با نظر مساعد و اعطای تسهیلات محقق می شود.

او با بیان اینکه تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا مشکلات واحدهای تولیدی در شرایط حاکم اقتصادی حل شود افزود: به جهت نوسات قیمت در بارار و افزایش قیمت مواد اولیه بیشتر واحدهای فعال نیاز به تسهیلات سرمایه در گردش دارند تا چرخ اقتصاد و تولید در این اساان بچرخد.

بهنام جو تصریح کرد: منتظر حضور معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر کار جهت بازدید از واحدهای تولیدی و حل مشکل‌ این واحدها در استان اردبیل هستیم.

در این جلسه معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر کار نیز گفت: تلاش‌ و پیگیری‌های استاندار اردبیل جهت حل مشکلات بنگاه‌های اقتصادی قابل تحسین بوده و عملکرد این استان در طرح یارانه دستمزد مناسب است.

عیسی منصوری افزود: کارفرمایان در صورت بازگشت به کار و بکارگیری کارگران بیکار شده در دوران کرونا ۳۰ درصد دستمزد نیروی کار را دریافت می‌کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل نیز افزود: عدم اختصاص یارانه تسهیلات طرح اشتغال‌فراگیر از سوی دولت مشکل اساسی واحدهای تولیدی مشمول این طرح است و تسهیل در بهره مندی طرح‌های اشتغال پایدار روستایی نیمه تمام از تسهیلات متمم، افزایش دوران مشارکت و تنفس نیاز مهم طرح‌های روستایی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار