حتی کرونا نیز نمی تواند، رابطه بین خانواده و مدرسه را کم رنگ کند

اردبیل (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل از توسعه ارتباط خانواده و مدرسه در وضعیت کرونایی جامعه خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۱۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد
حتی کرونا نیز نمی تواند، رابطه بین خانواده و مدرسه را کم رنگ کند

احمد ناصری در مصاحبه تلفنی با برنامه اویم قراریم صدا و سیمای مرکز اردبیل ضمن تبریک هفته پیوند اولیا و مربیان گفت: فعالیت ها و برنامه های این هفته که تا 30 مهرماه ادامه خواهد یافت بر اساس توسعه رابطه خانواده ها و مدارس پیش بینی شده است.

او با عنوان اینکه هر چند بیماری کرونا محدودیت هایی در مدارس ایجاد کرده است، اظهار کرد: با این وصف مدارس تدابیری اتخاذ کرده اند تا روابط بین مدارس و خانواده ها حفظ و توسعه پیدا کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به بخشی از برنامه های پیش بینی شده در هفته پیوند اولیا و مربیان در مدارس تصریح کرد: انتخابات انجمن اولیا و مربیان در مدارس یکی از برنامه هایی است که در این هفته برگزار خواهد شد.

به گفته ناصری، در مدارسی که جمعیت دانش آموزی آن ها زیر 50 نفر باشد با رعایت پروتکل های بهداشتی انتخابات انجمن اولیا و مربیان بصورت حضوری برگزار خواهد شد در غیر اینصورت بصورت غیر حضوری و از طریق شبکه شاد صورت خواهد گرفت.

او همچنین از انتخاب 12 هزار اعضای جدید انجمن اولیا و مربیان در 1 هزار و 800 مدرسه استان خبر داد و گفت: کانالی متمرکز در شبکه دانش آموزی شاد برای ارائه فعالیت های انجمن اولیا و مربیان ایجاد شده است که بدون شک باعث توسعه روابط خانواده و مدارس خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار