پیام سرپرست اداره کل آموزش و پرورش آذربابجان غربی به مناسبت هفته پیوند اولیا و مربیان

ارومیه (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی با صدور پیامی به مناسبت هفته پیوند اولیا و مربیان پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۱۹۳۶
لینک کوتاه کپی شد
پیام سرپرست اداره کل آموزش و پرورش آذربابجان غربی به مناسبت هفته پیوند اولیا و مربیان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان، متن پیام «مهین منافی» بدین شرح است:

بنام خدا

با سلام و احترام

ضمن تبریک ماه ربیع بهار ولادت نبوی و تولد صاحب شریعت جعفری و آغاز امامت حضرت مهدی(عج)به تمامی مسلمانان علی الخصوص شما پدران و مادران معزز و همکاران گرامی.

انجمن اولیا مربیان تجلی پیوندی است برای مشارکت در امر تربیت فرزندان بین آموزش و پرورش و اولیا دانش آموزان به منظور تقویت اطلاعات و دانش تربیتی و آگاهی اولیا.

خانه و مدرسه دو نهاد تربیتی مهمی هستند که در صدر عوامل تاثیر گذار بر روند رشد و تکامل رفتار و منش نوباوگان جامعه قرار دارند، اولیا و مربیان دو بال نیرومند پرواز در آسمان تربیتند که هیچ کدام به تنهایی نمی‌توانند اوج گرفتن دانش آموزان را در افق های فردا فراهم آورند. نهال نورس دانش آموزان نیاز به پرتوهای گرم آموزش، جویبار زلال محبت و بارش بهاری تربیت دارند که همگی در سایه سار باغبانی مهربان و آگاه با دور کردن آفات محقق می‌شود.

بدون شک این باغبانان مهربان، معلمان، پدران و مادران هستند که با تعامل دوستانه و آگاهانه نیازهای آموزشی و تربیتی دانش آموزان را شناخته و آنان را در مسیر صحیح رشد قرار می‌دهند. بنابراین پیوند اولیا و مربیان یک امر ضروری در جهت تربیت صحیح فرزندان این مرز و بوم یک موضوع حیاتی و اثر گذار است.

اینجانب ضمن تبریک هفته پیوند اولیا و مربیان(۲۴تا۳۰مهرماه)به تمامی فرهنگیان شریف و والدین دلسوز، از همکاران خود بویژه مدیران پر تلاش و دلسوز و کارشناسان انجمن اولیا و مربیان می‌خواهم زمینه ای ایجاد کنند تا والدین بتوانند نقش تربیت خود را به نحو موثر و شایسته ایفا کنند و مدارس از ظرفیت کم نظیر آنان در اموری همچون برنامه ریزی،همکاری و مشارکت در اجرای برنامه های تعلیم و تربیت استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار