ارائه خدمات مشاوره به مناسبت هفته سلامت توسط اداره بهزیستی در شهرستان ملارد

ملارد(پانا)- همزمان با هفته سلامت روان، همایشی جهت ارائه خدمات مشاوره و آموزش مهارتهای زندگی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۱۹۱۸
لینک کوتاه کپی شد
ارائه خدمات مشاوره به مناسبت هفته سلامت توسط اداره بهزیستی در شهرستان ملارد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ملارد، به منظور اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های مربوط به هفته سلامت روان و با همکاری اورژانس اجتماعی و معاونت پیشگیری اداره بهزیستی و همینطور شهرداری، آتش‌نشانی و هلال‌احمر، همایشی جهت ارائه خدمات مشاوره‌ای، مهارتهای زندگی و کمکهای اولیه در حوزه سلامت‌ روانی اجرا شد.

داود خادم رئیس اداره بهزیستی، ضمن تاکید بر تاثیر اهمیت سلامت روان بر رشد افراد جامعه گفت: کارشناسان و مشاوران اداره بهزیستی در تمامی مناسبت‌ها می‌کوشند گامی در جهت آگاه‌سازی و آشنایی هرچه بیشتر افراد با نکات مثبت مشاوره و همینطور اهمیت فراگیری مهارتهای زندگی، کنترل خشم، تربیت فرزندان و ... بردارند.

او افزود: مشاوره اگر توسط متخصصین آموزش‌دیده در این امر صورت بگیرد می تواند تاثیر عمیقی بر افراد، خانواده‌ها و به طور کل سلامت جوامع داشته‌باشد و خوشبختانه در سالهای اخیر دیدگاه مردم بسیار تغییر کرده و امروز شاهد این هستیم که افراد بیشتری جهت حل مسائل و مشکلات خود به متخصصین مراجعه می‌کنند.
خادم ادامه داد: پیش از شروع بیماری کووید ۱۹ اداره بهزیستی همواره می‌کوشید تا با برگزاری کارگاه‌ها و جلساتی در خصوص آموزش‌های مهارتهای زندگی و ... گام بردارد و در حال حاضر نیز با توجه به شرایط موجود فعالیت کارشناسان این اداره از طریق فضای مجازی ادامه دارد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار