محمد زارع جوشقانی رییس بیمارستان لبافی‌نژاد تهران به برادران شهیدش پیوست

کاشان (پانا) – محمد زارع جوشقانی، رییس بیمارستان لبافی‌نژاد تهران در اثر ابتلا به کووید 19 به برادران شهیدش پیوست.

کد مطلب: ۱۱۳۱۸۹۰
لینک کوتاه کپی شد
محمد زارع جوشقانی رییس بیمارستان لبافی‌نژاد تهران به برادران شهیدش پیوست

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، محمد زارع فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی، بیش از دو دهه پیش ریاست دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان شهید بهشتی کاشان را بر عهده داشت و منشا خدمت در حوزه بهداشت و درمان شهرستان کاشان بود.

وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی با ارسال پیامی آسمانی شدن محمد زارع جوشقانی را تسلیت گفت. در این پیام آمده است: طوفان بلاخیز کرونا در ماه های اخیر با وجود تلاش شبانه روزی همکارانمان در سراسر کشور جان تعداد قابل توجهی از هموطنان عزیزمان را گرفت.
در بخش دیگری از پیام سعید نمکی نوشته شده است: در این بلا، مدافعان رشید سلامت نیز بی گزند نماندند و صدها نفر از جان برکفان خدمتگزارمان در نظام سلامت مبتلا، بستری و ده¬ها نفر به خیل شهدا پیوستند که هر روز خبر جانگداز از دست رفتن عزیزی از این گروه فداکار داغ تازه¬ای بر دل اینجانب و همکارانم می نهد.
وزیر بهداشت نوشته است: متأسفانه امروز در سوگ یکی از همکاران صدیق دیگرمان نشستیم و دکتر محمد زارع چشم پزشک فداکار، برادر دوشهید بزرگوار و رئیس محترم بیمارستان شهید لبافی نژاد را پس از ابتلا به بیماری COVID-19 از دست دادیم. وی که سالها در سنگرهای متعدد در خدمت نظام سلامت بود و در این ایام نیز از هر کوششی جهت خدمت به بیماران کرونائی دریغ نورزید.
ضمن تسلیت به جامعه پزشکی و خانواده محترمش و درود به روح بلند همه شهدای مدافع سلامت برای وی همنشینی با سالار شهیدان در کنار دوشهید بزرگوارش و برای خانواده ارجمندش صبوری و اجر بی پایان آرزومندم.
همچنین رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان در پیام خود نوشته است: خوشا به حال آنانکه در عرصه خدمت به مردم و دستگیری و زدودن آلام و دردهای مردم، به مصداق(السابقون السابقون) عاشقانه گوی سبقت را از سایرین می ربایند ، تا ثابت کنند خدمت و جهاد در راه خداوند قادرمتعال، عرصه و میدان نمی شناسد.
سید علیرضا مروجی در پیام خود نوشته است: خبرآسمانی شدن استاد پیشکسوت، چهره خدوم،خوشنام و مردم دار از جامعه باافتخار پزشکی کشور شهید دکتر محمّد زارع موجب تأثّر وتألّم فراوان اینجانب و همکاران محترم گردید. و حقیقتا دل همه ما را سوزاند .
در بخشی از این پیام آمده است: شهید راه سلامت و خدمت دکتر محمّد زارع سالیان متمادی را با قبول مسئولیت هایی سنگین عاشقانه، صبورانه و با درایتی مثال زدنی به تمام معنی در راه خدمت به هم میهنان عزیز بویژه مردم شریف منطقه کاشان و آران و بیدگل و درمان و پیگیری مداوای بیماران مبتلا به کروناویروس به جمع برادران شهیدش(شهید احمد و ماشاالله زارع) پیوست و شهد شیرین شهادت را نوشید و اسوه خدمت شد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان در پیام خود نوشته است: چهره شاخص خدمت و محبوب جامعه سلامت کشور در دستگیری به محرومان و معامله بی دغدغه با خداوند متعال چیزی کم نگذاشت و همواره در این مسیر در خط مقدم بود و شهادت زیبنده او. چراکه خداوند همواره چنین افراد شایسته ای را به طور ویژه مورد لطف و عنایت خود قرار داده و بهای آن را متعهد می شود. وجود چنین افراد مخلص و از جان گذشته، قطعا وظیفه ما را در خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سنگین و سنگین تر می کند.
مروجی در بخش اخر پیام خود آورده است: اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی کاشان ضمن عرض تسلیت و تبریک آسمانی شدن شهید راه سلامت و خدمت، دکتر محمّد زارع به محضر جنابعالی، جامعه قدرشناس پزشکی کشور، خانواده معزّز و شهیدپرور ایشان، غفران و رضوان الهی را برای آن عزیز آرام گرفته در بهشت برین، صبر و اجر صابران را برای بازماندگان طلب می نمایم. همواره یاد و خاطره این پزشک خوشنام وخوش عاقبت در یاد ما ماندگارخواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار