مجاهدان نیروی انتظامی را همدل و همراه مردم به‌ویژه جامعه فرهنگی می دانیم

سبزوار (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان سبزوار در تماس تلفنی با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سبزوار، فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۱۳۱۸۶۰
لینک کوتاه کپی شد
مجاهدان نیروی انتظامی را همدل و همراه مردم به‌ویژه جامعه فرهنگی می دانیم

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش سبزوار، اسماعیل نصرآبادی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان سبزوار در تماس تلفنی با سرهنگ بیات مختاری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سبزوار ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی از تلاش‌های مجاهدانه و هوشیارانه فرماندهان و کارکنان این نیرو در راستای حفظ امنیت و همکاری مجدانه با امر آموزش قدردانی کرد.

اسماعیل نصرآبادی در این تماس گفت: دلاوران نیروی انتظامی خادمان بی‌ادّعا، ساعی، صبور و حافظ امنیت و آسایش مردم هستند و به‌ یقین استقرار و استمرار امنیت در ایران اسلامی حاصل سعی و صبر این بزرگ‌مردان است.

وی در ادامه عنوان کرد: اینجانب، مجاهدان نیروی انتظامی را همدل و همراه مردم به‌ویژه جامعه فرهنگی میدانم و مسرورانه فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به‌ تمامی سرداران و سربازان مجاهد در نهاد خدوم نیروی انتظامی تبریک و تهنیت می‌گویم و از درگاه خداوند برای آن مجاهدان با اخلاص، سلامت و سعادت آرزومندم و ضمن آرزوی توفیق روزافزون برای تمام حافظان امنیت در جمهوری اسلامی ایران، امید است تحت منویات و فرامین مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) موفق و موید باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار