مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر :

والدین متولی تعلیم و تربیت در خانه هستند

بوشهر(پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر اعلام کرد والدین به عنوان یک متولی تعلیم و تربیت در خانه می توانند پیوندی مناسب با مدرسه به وجود بیاورند .

کد مطلب: ۱۱۳۱۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد
والدین متولی تعلیم و تربیت در خانه هستند

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش دیر، احمد عبدالله زاده در آیین هفته پیوند اولیا و مربیان اظهار کرد: امروزه به دلیل شیوع و گسترش ویروس کرونا و شرایط حاکم بر جامعه همه اصناف و گروه ها، برنامه ها و کارهای خود را به صورت مجازی برگزار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه امروزه خانه، مدرسه اول است گفت: والدین به عنوان متولی تعلیم و تربیت در خانه و آموزش و پرورش به عنوان متولی اصلی نظام تعلیم و تربیت می‌توانند فضایی مناسب برای آموزش دانش آموزان بوجود بیاورند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر با توجه به اینکه سال های قبل بحث آموزشی دانش آموزان در کلاس های درس اتفاق افتاده بود گفت: امسال والدین به عنوان یک معلم تمام وقت در خانه خواهند بود و این اتفاق می‌تواند پیوند بهتری بین مدرسه و خانه بوجود بیاورد.

عبدالله زاده با توجه به شیوع این ویروس منحوس بیان کرد: خانواده ها می بایست تعریف خوبی از حضور دانش آموز و فعالیت آنان در خانه به مدرسه اطلاع دهند و این ارتباط دو سویه می تواند نتایج بسیار خوبی در تعلیم و تربیت در بر داشته باشد.

مصطفی فخرایی کارشناس انجمن اولیا و مربیان گفت: دانش امروز شیوه مدرن و جدید خود را در عصر ارتباطات نشان داد که در این شرایط سخت می توان تعلیم و تربیت را سامان داد.

وی خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا سعی شده ارتباط خانه و مدرسه از طریق فضای مجازی حفظ شود، در حقیقت نقش آموزش در خانه پر رنگ تر شده و اولیا کنار فرزندانشان در تعلیم و تربیت نقش موثری دارند.

فخرایی افزود: انتخابات انجمن اولیا و مربیان امسال به دلیل شرایط خاص به صورت الکترونیکی در مدارس شهرستان دیر برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار