همه مقدمات لازم برای برگزاری ششمین اجلاس استانی نماز فراهم می شود

بوشهر(پانا)_ معاون پرورشی و فرهنگی  اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در جلسه شورای توسعه  فرهنگ نماز اعلام کرد با همکاری ادارات آموزش و پرورش، مدیران ، مربیان و دبیران، همه مقدمات و زمینه های لازم برای برگزاری باشکوه ششمین اجلاس استانی نماز  فراهم می نمائیم و در این راه از ظرفیت های دستگاههای همکار استفاده خواهیم کرد. 

کد مطلب: ۱۱۳۱۸۱۰
لینک کوتاه کپی شد
همه مقدمات لازم برای برگزاری ششمین اجلاس استانی نماز فراهم می شود

به گزارش پانا، با عنایت به آئین نامه شورای عالی توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز وزارت آموزش وپرورش، اولین جلسه توسعه فرهنگ اقامه نماز اداره کل اموزش وپرورش استان بوشهر در سال تحصیلی 1400-1399 به ریاست علی موحدی معاون پرورشی و فرهنگی و دبیر شورا در محل سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد.
موحدی با اشاره به اقدامات و فعالیت های انجام گرفته در خصوص توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در مدارس استان به بیان اهمیت و جایگاه رفیع اقامه نماز در مدارس پرداختند.
وی با اشاره به فراخوان بیست و نهمین اجلاس کشوری نماز و ششمین اجلاس استاتی نماز با موضوع پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد؛ از همه همکاران و دانش آموزان درخواست کرد با حضور و فعالیت و خلق آثار و ارسال آن به دبیرخانه اجلاس نسبت به این مهم اهتمام داشته باشند.
موحدی با تشکیل هیات اندیشه ورز نماز در ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق و مدارس استان بر تقویت و گسترش فعالیت این هیات تاکید کرد و افزود: اقدامات موثری برای برگزاری پیش اجلاسیه ها در آموزش و پرورش های مناطق استان صورت گرفته است.
در پایان جلسه ابلاغ اعضای شورای اقامه نماز اداره کل به افراد حاضر تقدیم شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار