برگزاری آیین صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی و نظامی در شیروان

شیروان(پانا)- به مناسبت گرامی داشت هفته نیروهای انتظامی صبحگاه مشترک نیروی های انتظامی و نظامی با حضور جمعی از خانواده های معظم شاهد و ایثارگر، مسئولین شهرستانی و پیشکسوتان ناجا در مرکز فرماندهی این نیرو در شهرستان شیروان برگزار گردید.

کد مطلب: ۱۱۳۱۷۹۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آیین صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی و نظامی در شیروان

به گزارش پانا، رئیس دادگستری شهرستان شیروان در این آیین با تقدیر از زحمات نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی یکی از نیروهای سازمان یافته بزرگ کشوری است و طبق ماده چهار، قانون بیست و شش وظیفه را برای او در نظر گرفته است که فقط برقراری نظم و امنیت و آسایش فردی و گروهی برای یک سازمان کشوری کافی است ولی با وجود این وظایف متنوع، این سازمان به خوبی درخشیده است و با اینکه نسبت به سایر نیروهای نظامی نوپاست ولی انجام وظایف خوبی داشته است.

امید میلانلویی، گوش به فرمان ولی امر بودن، ضابطیت قضایی، مجری تامین امنیت ملی زیر نظر وزارت کشور، وظیفه نظارتی در کمک به قوه مقننه را از دیگر وظایف این نیرو بر شمرد و افزود: جز توانمندی و هوشمندی و تخصصی که دارید و انتظار هم همین است شاهد کمترین حوادث در کشور هستیم و ما در همه برحه ها می توانیم این خدمات را ببینیم و شما علاوه بر سختی های شغلی که دارید گمنام هستید، بدون اینکه ابراز کنید.

وی با اشاره به اینکه تحت فشار اقتصادی استکبار و گسترش بیماری کرونا هستیم اظهار کرد: نیروی انتظامی از وجود نیروهای منتخب امنیتی و اجتماعی پر است.

میلانلویی در پایان با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای ناجا، جانبازان این عرصه را سربازان هوشمند و بیدار رهبری و پای کار اعلام نمود.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیروان نیز در این آیین با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای صدر اسلام تا شهدای انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی گفت: در راستای نام گذاری سال به نام جهش تولید از طرف مقام معظم رهبری، شعار با هم برای امنیت و سلامت نیز از طرف ناجا نام گذاری شده است.

مسعود وحیدی با بیان تبریک تقارن هفته نیروی انتظامی با حلول ماه مبارک ربیع الاول افزود: ان شاء الله همه ما سربازان خوبی برای این نظام، انقلاب و مقام معظم رهبری باشیم.

قرائت قرآن، نیایش صبحگاهی، ادای احترام به تمثال شهدای نیروی انتظامی، سان دیدن از نیروهای حاضر در میدان، اهدای لوح سپاس و هدایا به خانواده های معظم شهیدان گرانقدر ناجا حبیب مجد، حمید رحیم فر و نظر خرام، تجلیل از جانبازان، پیشکسوتان و خیرین امنیت ساز، اعطای ترفیع درجه، اهدای لوح تقدیر و هدایا به منتخبین طرح اکرام ایتام (هر پلیس حامی یک یتیم)، پلیس خدمتگزار نمونه، سرباز ساعی وظیفه، کارکنان نمونه عقیدتی سیاسی، پلیس افتخاری و... از دیگر برنامه های این آیین بود.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار