پیام مشترک تبریک امام جمعه و فرماندار شهرستان ملارد به مناسبت هفته نیروی انتظامی

ملارد(پانا)- فرماندار و امام جمعه شهرستان ملارد طی پیامی مشترک به مناسبت هفته نیروی انتظامی،فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را بر سبز پوشان و سبز قامتان ایران تبریک عرض کردند.

کد مطلب: ۱۱۳۱۷۶۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام مشترک تبریک امام جمعه و فرماندار شهرستان ملارد به مناسبت هفته نیروی انتظامی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ملارد، فرماندار و امام جمعه ملارد طی پیامی هفته نیروی انتظامی را به سبزپوشان ایران تبریک گفتند. متن پیام به شرح ذیل است:
امروزه برکسی پوشیده نیست که برقراری نظم و امنیت اجتماعی در کشور مرهون تلاشها و زحمات پاک و مخلصانه جان برکفان نیروی انتظامی است.
هفته نیروی انتظامی فرصت مناسبی است برای تقدیر و تجلیل از حماسه‌سازانی که با اقتدار و صلابت در برابر اخلالگران و متخلفان نظم و امنیت ایستاده و تیشه بر ریشه‌های ظلم و فساد می‌کوبند تا اعتماد، آرامش و عدالت را برای مردم به ارمغان بیاورند.
اینحانبان از این فرصت استفاده کرده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و ایثـارگران نـاجا، تلاقی هفـته نیروی انتظامی را با آغاز ماه ربیع‌الاول مغتنم شمرده و بر خود وظیفه می‌دانیم که از تمام عرصه‌سازان امنیت به ویژه فرماندهی محترم انتظامی ویژه غرب استان تهران و همچنین فرماندهی محترم و پرسنل خدوم و فداکار نیروی انتظامی شهرستان ملارد تبریک و تهنیت عرض می‌نمائیم.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار