فرماندار بافق:

شفافیت و صداقت رسانه های بافق ، کما فی السابق ادامه یابد

بافق (پانا) - نشست اعضای خانه مطبوعات و رسانه شهرستان بافق با حضور فرماندار و معاونین وی ، شهردار ، مدیرمسئولان و خبرنگاران رسانه های منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۱۷۶۱
لینک کوتاه کپی شد
شفافیت و صداقت رسانه های بافق ، کما فی السابق ادامه یابد

طلایی، فرماندار بافق در نشست اعضای خانه مطبوعات و رسانه شهرستان که در خانه فرهنگ شهرداری برگزار شد، گفت: شفافیت و صداقت رسانه های بافق ، کما فی السابق ادامه یابد.

وی از مطبوعات و رسانه ها خواست تا ضمن اقدام فراجناحی، به فعالیت و رسالت اصلی رسانه ای خود به دور از هر گروه خاص بپردازند و قضاوت را به مردم بسپارند.

طلایی مقدم اظهار داشت: همواره رسانه در توسعه شهرستان به خوبی عمل کرده و در این مسیر کمک کننده و یاریگر خواهد ماند و بنا بر سخنان مقام رهبری در این مسیر متکی به عزم ملی هستیم و این یعنی آنکه همگی هم صدا بوده و بخواهند.

فرماندار بافق در بخشی از سخنانش در جمع اعضای خانه مطبوعات تصریح کرد: بافق در حوزه گردشگری و منابع انسانی پتانسیل بسیار بالایی داشته و دارد و امیدوارم این مسیر مستمر باشد.

وی به پاسخگویی مسئولان بافق اشاره کرد و افزود: همه مسئولان منطقه باید پاسخگوی خبرنگاران رسمی باشند.

این مقام مسئول به وضعیت شیوع کرونای شهرستان اشاره ای کرده و اذعان داشت: وضعیت خوبی نداریم و خواهشمندم همه به منظور رعایت حال عزیزان خود، موارد و دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار