پیام تبریک فرماندار و امام جمعه اسلامشهر به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی

اسلامشهر(پانا) - همزمان با آغاز هفته نیروی انتظامی فرمانداراسلامشهر و نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان در پیامی مشترک هفته ناجا را به دلاور‌مردان نیروی انتظامی و حافظان همیشه بیدار و پرتوان نظم و امنیت شهرستان تبریک گفتند.

کد مطلب: ۱۱۳۱۷۴۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک فرماندار و امام جمعه اسلامشهر به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی

متن پیام مشترک مسعود مرسلپوفرماندار و حجتالاسلام نوروزی امام جمعه اسلامشهر به شرح ذیل است:

نام نیروی انتظامی در تاریخ انقلاب ‌اسلامی با شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیورمردانی عجین است که با توکل به خداوند متعال و در راستای تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و برقراری امنیت و آسایش مردم با تلاش و کوشش خستگی‌ناپذیر گام برداشته‌اند.

هفته نیروی انتظامی، فرصت مغتنمی است برای تجلیل از بزرگ‌ مردان نیروی ‌انتظامی که خاضعانه جان بر کف اخلاص نهاده و از امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست و محافظت می‌کنند.

ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران ناجا، هفته نیروی انتظامی را به فرمانده انتظامی شهرستان، معاونین، روسای پلیس‌های تخصصی و کلانتریها و کلیه کارکنان و دلاورمردان این نیروی خدوم در شهرستان اسلامشهر که با مجاهدت شبانه‌روزی در راه تامین نظم و امنیت تلاش می‌نمایند، تبریک عرض نموده و از خدمات ارزشمند و جانفشانی‌های این عزیزان صمیمانه قدردانی می‌نماییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار