لزوم استفاده از ظرفیت شورای آموزشگاه برای مباحث آموزش مجازی

سبزوار(پانا)-  معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان سبزوار گفت:  شورای آموزشگاه می تواند از ظرفیت و اختیار خود در برگزاری هر چه بیشتر از آموزش مجازی در مدارس استفاده کند.

کد مطلب: ۱۱۳۱۶۷۴
لینک کوتاه کپی شد
لزوم استفاده از ظرفیت شورای آموزشگاه برای مباحث آموزش مجازی

اسماعیل نصر آبادی در مصاحبه با پانا ضمن بیان این مطلب گفت: آنچه برای ما مهم است اجرای قانون است و در این باره با ستاد کرونا شهرستان و اداره کل آموزش و پرورش مکاتبه شده ولی تا این لحظه دستورالعملی در خصوص تعطیلی مدارس به ما ابلاغ نشده است.

وی ادامه داد : نظام سلامت شهرستان به شدت تحت فشار است و تعدادی از همکاران و دانش آموزان ما نیز دچار کرونا شده اند و همگی بایستی به کمک همدیگر و با برنامه ریزی این بحران را مدیریت کنیم.

وی عنوان کرد: مدیران مدارس از تمام ظرفیت های آموزشگاه خود برای رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ظرفیت فضای مجازی استفاده کنند.

وی با اشاره به اقدامات آموزش و پرورش شهرستان در خصوص آموزش مجازی گفت: در راستای گسترش بستر فضای مجازی در مناطق محروم، ۵۰ عدد تبلت با استفاده از کمک خیرین در منطقه روداب توزیع شد.

نصرآبادی افزود: مدیران مدارس از ظرفیت شبکه شاد برای آموزش دانش آموزان و رعایت نکات بهداشتی استفاده کنند.

وی ضمن تبریک آغاز هفته پیوند اولیا و مربیان گفت: اولیا در امر آموزش و رعایت پروتکل های بهداشتی در کنار مجموعه اموزش و مجموعه بهداشت قرار بگیرند تا با هم افزایی از این شرایط بخوبی عبور کنیم.

وی با اشاره به ابتلای تعدادی از همکاران و دانش اموزان به بیماری کرونا گفت: مدیران مدارس براساس دستورالعمل ابلاغ شده نسبت به برگزاری کلاس های مجازی در مواقع بحرانی اقدام کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سبزوار گفت: هیچ الزام و اجباری برای حضور دانش اموزان در مدارس وجود ندارد.

وی عنوان کرد: مدارس اعم از دولتی و غیردولتی حق هیچ گونه برگزاری مراسمات جانبی و تجمع را ندارند و این گونه موارد بایستی از طریق فضای مجازی صورت پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار