کمیته امداد امام خمینی خوزستان خبر داد:

افتتاح نخستین مرکز نیکوکاری دانشگاهی در خوزستان

اهواز (پانا)- مدیرکل کمیته امداد اماخمینی (ره) خوزستان ازافتتاح صد و نود و یکمین مرکز نیکوکاری خوزستان در دانشگاه چمران خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۱۶۶۵
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح نخستین مرکز نیکوکاری دانشگاهی در خوزستان

جمال شیبه با اشاره به تفاهم نامه مشترک نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و کمیته امداد مرکز در گفت و گو با پانا اعلام کرد: صد و نود و یکمین مرکز نیکوکاری خوزستان در دانشگاه چمران با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین شفیعی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان افتتاح شد.
او افزود: با هدف ساماندهی و هدایت کمکهای مومنانه و تلاش های خیریه دانشگاهیان و تقویت روحیه انفاق و مواسات در آنان و ارتقاءسطح مشارکت‌های مردمی دانشگاهیان مراکز نیکوکاری نهال امید طرح منا در دانشگاه چمران اهواز افتتاح شد.
شیبه با اشاره به اینکه تجربه ثابت کرده جامعه دانشگاهی در حرکت‌های خیرخواهانه و خداپسندانه همیشه پیشگام و فعال بوده افزود: به منظور گسترش هم افزایی و تعامل میان مراکز فرهنگی در راستای اجرای تفاهم نامه مشترک نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه و کمیته امداد مرکز منعقد شد.
مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان گفت: برابر توافقات انجام شده هم افزایی در ارائه خدمات به مددجویان و غیر مددجویان حسابی در صندوق امداد ولایت افتتاح شده و به اعطای وام قرض الحسنه می پردازد.
او با بیان این که ایجاد مراکز نیکوکاری باعث هم افزایی در خدمت رسانی به نیازمندان می‌شود افزود: تاکنون 191 مرکز نیکوکاری در استان دایر شده است که 9 واحد از این مراکز تخصصی فعالیت دارند.
شیبه ادامه داد: از این مراکز نیکوکاری تخصصی پنج مرکز در حوزه اشتغال سه مرکز در حوزه مسکن و یک مرکز در حوزه رسانه با همکاری حوزه مشارکت‌های مردمی این نهاد در استان ایجاد شد.
او در ادامه گفت: تشکیل این مراکز تخصصی برای نظام مند کردن ارائه خدمات اشتغال و کارآفرینی و کمک به رفع موانع، مشکلات و تنگناهای فضای کسب و کار مددجویان به واسطه‌ی امکانات و توانمندی‌های کارآفرینان نیکوکار بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار