در مراسم اختتامیه مجازی نخستین دوره مسابقات ملی تولید محتوا فنی ورز؛

غفاری: ماموریت دانشگاه فنی و حرفه‌ای در جهت مهارت افزایی و تولید دانش است

باید در ارتباط با بحران با هم افزایی و دانش چند رشته‌ای با آن مقابله کنیم

تهران (پانا) - به گفته معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم دانشگاه فنی و حرفه‌ای یک دانشگاه ماموریت گراست و ماموریت آن در جهت مهارت افزایی و تولید دانش و مهارتی است که بتواند به نیازهای گوناگون کشور پاسخ دهد.

کد مطلب: ۱۱۳۱۵۸۶
لینک کوتاه کپی شد
غفاری: ماموریت دانشگاه فنی و حرفه‌ای در جهت مهارت افزایی و تولید دانش است

غلامرضا غفاری در مراسم اختتامیه مجازی نخستین دوره مسابقات ملی تولید محتوا فنی ورز (فرصت سازی کرونایی) که صبح امروز برگزار شد بیان کرد: مسئولیت اجتماعی امروزه متوجه جامعه علمی کشور است و دانشگاه فنی و حرفه‌ای یک دانشگاه ماموریت گراست و ماموریت آن در جهت مهارت افزایی و تولید دانش و مهارتی است که بتواند به نیازهای گوناگون کشور پاسخ دهد.

وی ادامه داد: امروزه که با یک بحران مواجه هستیم تمام مجموعه نظام آموزش عالی کشور جز مسئولیت خود می‌دانند با تمام توان و نیرو ورود پیدا کنند و کمک کار حل این مساله باشند.

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم گفت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای فعالیت‌های درخشانی دارد که صرفا مربوط به امروز نیست وقتی گذشته این دانشگاه را نگاه می‌کنیم درباره بحران‌ها و مسایل دیگر همواره در کنار دانشگاه‌های دیگر یک دانشگاه در مقیاس ملی است.

وی با بیان اینکه فعالیت‌هایی که کارساز هستند نیاز به استمرار دارند و دانشگاه فنی و حرفه‌ای می‌تواند در این مسیر کمک کننده باشد عنوان کرد: در این دانشگاه تنوع رشته وجود دارد که به ما کمک می‌کند تا در ارتباط با بحران با هم افزایی و دانش چند رشته‌ای با آن مقابله کنیم.

غفاری افزود: سلامت یک امر اکتسابی است که اقدامات در این زمینه باید مبتنی بر دانش، خرد و شناخت باشد این شناخت در یک شیوه خلاصه نمی‌شود و شیوه‌های متعددی را باید به کمک گرفت.

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم در پایان از اقدامات این دانشگاه برای فراهم کردن این بستر در جهت اقدام فناورانه و خلاقانه تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار