استاندار زنجان:

بازارچه فروش محصولات زیتون در استان ایجاد می‌شود

زنجان (پانا) - استاندار زنجان خبر داد بازارچه فروش محصولات زیتون همراه با ایجاد مرکز لجستیک به نفع مردم و توسعه استان است.

کد مطلب: ۱۱۳۱۵۸۳
لینک کوتاه کپی شد
بازارچه فروش محصولات زیتون در استان ایجاد می‌شود

به گزارش روایط عمومی استانداری زنجان، فتح الله حقیقی در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی گفت: موضوع حل مشکل اختصاص آب به اراضی شیب‌دار و باغات زیتون طارم با جدیت در حال پیگیری است و نیاز به تامین برق این اراضی را حل کرده ایم و منتظر اختصاص آب از سوی وزارت نیرو هستیم تا بطور کارشناسی این معضل حل شود.
مقام عالی استان با بیان اینکه استان زنجان قطب تولید زیتون و روغن زیتون در کشور است و باید یک بازارچه فروش محصولات زیتون در این استان ایجاد شود، تأکید کرد: مجوز ایجاد مجتمع های رفاهی را نخواهیم داد، ولی موضوع ایجاد بازارچه زیتون متفاوت از آن است و ما به دنبال ایجاد مرکز لجستیک هستیم و ایجاد بازارچه عرضه و فروش محصولات زیتون می‌تواند در همین راستا ایجاد شود.
استاندار زنجان هدف جلسات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی را گره‌گشایی از مشکلات این بخش‌ها عنوان کرد و افزود: به هیچ عنوان نباید در برگزاری جلسات کوتاهی صورت گیرد و تا پایان سال هدف‌گذاری که برای این جلسه در نظر گرفته شده باید تشکیل شود.
وی از اتاق بازرگانی خواست با توجه به تدوین نقشه راه صادرات، آن را با اولویت بندی برای جلسات آینده در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی ارائه کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار