درخشش اولین فارغ التحصیلان تنها هنرستان‌ کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد در دانشگاههای مطرح کشور

یاسوج (پانا) - رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان کهگیلویه وبویراحمد از راهیابی اولین فارغ التحصیلان هنرستان‌ کشاورزی آیت الله ملک حسینی به دانشگاه‌های فنی وحرفه ای در سطح کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۱۵۷۵
لینک کوتاه کپی شد
درخشش اولین  فارغ التحصیلان تنها هنرستان‌ کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد در دانشگاههای مطرح کشور

به گزارش مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان کهگیلویه وبویراحمد، کاووس کشاورز گفت: هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی در سال تحصیلی 97-96 در دو رشته کشت گیاهان دارویی و پرورش ماهیان سردآبی راه اندازی شد که در سال تحصیلی 98-99 نخستین فارغ التحصیلان این هنرستان موفق به قبولی و ادامه تحصیل در دانشگاه‌های مطرح کشور شدند.
او با بیان اینکه 17 نفر از دانش آموزان فارغ التحصیل هنرستان‌ کشاورزی آیت الله ملک حسینی جهت ادامه تحصیل به دانشگاه راه یافتند. گفت: این دانش‌آموزان در دانشگاهای فنی و حرفه ای استان‌های تهران اصفهان شیراز چهارمحال و بختیاری و مازنداران پذیرفته شده اند.
کشاورز با تبریک این موفقیت بزرگ به عوامل اجرایی اساتید و دانش آموزان هنرستان‌ کشاورزی حضرت آیت اللّه ملک حسینی گفت: در جلسه باشکوهی با حضور مسؤلان از فارغ التحصیلان راه یافته به دانشگاهها تجلیل خواهیم کرد.
مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد نیز موفقیت اولین فارغ التحصیلان هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی در دانشگاههای مطرح کشور را تبریک گفت و از تلاشهای مدیریت توانمند و هنرآموزان این هنرستان تشکر و قدردانی کرد.
کورش دلشاد تاسیس راه اندازی هنرستان کشاورزی را گامی ارزشمند و اقدامی ماندگار در زمینه تربیت نیروی انسانی در بخش کشاورزی دانست و اظهار امیدواری کرد با رفع مشکل فضای آموزشی رشته های این هنرستان در سال آینده متناسب با نیازمندیهای استان توسعه می یابد.
مدیر هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج نیز خبر نویدبخش قبولی دانش آموزان دیروز و دانشجویان امروز این هنرستان را در دانشگاه‌های مطرح کشور موجب مباهات و سربلندی برای توسعه منابع انسانی در بخش کشاورزی دانست.
سید ولی موسوی با تبریک این موفقیت ارزشمند به دانش آموزان عزیز، خانواده های محترمشان و هنرآموزان پرتلاش هنرستان کشاورزی یاسوج خاطرنشان کرد: بی شک فتح قله های بلند علم و دانش و کسب افتخارات بزرگ علمی از خصیصه ها و ویژگی های جوانان هوشمند و مستعد این دیار پرگهر است.
او گفت: در مراسم ویژه ای ازاولین فارغ التحصیل راه یافته تنها هنرستان کشاورزی استان به دانشگاهها تجلیل خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار