امشب؛ نشست مشترک دولت و مجلس برای بررسی وضعیت بازار ارز برگزار می‌شود

تهران (پانا) - رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده کاشمر تأکید کرد که امشب نشستی با حضور وی، روسای کمیسیون‌های اقتصادی مجلس و وزرای اقتصادی دولت برای بررسی وضعیت بازار ارز و نهاده‌های کشاورزی برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۳۱۵۶۶
لینک کوتاه کپی شد
امشب؛ نشست مشترک دولت و مجلس برای بررسی وضعیت بازار ارز برگزار می‌شود

جواد نیک‌بین، نماینده کاشمر در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مسائل کنونی که در مجلس بررسی می‌شود باید از دستور کار خارج شود و موضوعاتی همچون وضعیت بازار خودرو، ارز و خوراک دام که دغدغه مهم مردم است در دستور کار قرار گیرد و برای آن‌ها راهکار صحیحی ارائه شود.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به تذکر وی گفت: ما باید آیین‌نامه را دنبال کنیم و دستور جلسه حتماً باید براساس موضوعاتی که از کمیسیون‌ها می‌آید تنظیم شود ضمن اینکه موضوعات اعاده شده از شورای نگهبان از جمله مطالبات بخشی از مردم است کما اینکه همین دو استفساریه‌ای که در این جلسه تعیین تکلیف شد در زمره همین موارد قرار داشت.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما حتماً باید به اولویت‌‌های مردم توجه کنیم و این حرف حقی است و فلسفه وجودی ما همین است کما اینکه الان طرح دو فوریتی مربوط به سبد کالا در کمیسیون مربوطه در حال بررسی است و اعضای این کمیسیون باید تلاش بیشتری برای تسریع این روند داشته باشند، همچنین موضوع گرانی و کنترل بازار در دستور کار جلسه روز چهارشنبه صحن قرار داشته که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: همین امشب نیز ساعت 8 نشستی با حضور بنده، روسای کمیسیون‌های اقتصادی، برنامه، بودجه و محاسبات، صنایع و معادن، کشاورزی، آب و منابع طبیعی و وزرای مربوطه و رئیس بانک مرکزی برای بررسی وضعیت بازار ارز و نهاده‌های کشاورزی برگزار خواهد شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان تأکید کرد: این تذکر به جایی است و فلسفه وجودی ما همین است که در حوزه نظارت از هیچ ابزار و وظیفه قانونی کوتاه نیاییم بنابراین قطعاً در این زمینه مجلس انجام وظیفه خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار