رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین:

جسم سالم و روحیه ای پربار از حس زیبای زندگی از ملزومات یک زندگی سالم است

ورامین(پانا)- رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در آغاز گرامیداشت هفته تربیت بدنی طی پیامی این هفته را به جامعه ورزشکاران تبریک گفت .

کد مطلب: ۱۱۳۱۴۷۲
لینک کوتاه کپی شد
جسم سالم و روحیه ای پربار از حس زیبای زندگی  از ملزومات یک زندگی سالم است

به مناسبت هفته تربیت‌ بدنی رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان ورامین ابراهیم شیرکوند طی پیامی گفت: ورزش به‌عنوان یک پدیده اجتماعی از اهمیت خاصی در جوامع بشری برخوردار است که توانسته با ایجاد شرایط لازم و بهرهمندی از پتانسیل‌های موجود، بر سلامت، روان و جسم آدمی تاثیر بسزایی داشته باشد.

رکن اصلی جامعه که بر پایه ورزش بنا نهاده شده توانسته محور اصلی ساختار زندگی بشر را به سمت و سوی تحول رهنمون سازد؛ چرا که برای داشتن آینده‌ای روشن در ابتدا جسم سالم و در نهایت روحیه‌ای پربار از حس زیبای زندگی را تجسم داشت و این امر تحقق نخواهد یافت، مگر با تحرکی که بر اساس علوم مرتبط پایه‌ریزی شده است.

براین اساس و به جهت نقش مهم و تاثیرگذار ورزش در روزمره زندگی، نامی تحت عنوان گرامیداشت هفته تربیت بدنی در تقویم رسمی به ثبت رسیده تا در ایام پیش‌بینی شده آنچه لازمه اهمیت این مقوله مهم است، به منصه ظهور گذاشته شود.

حال آغازین روز از هفته تربیت بدنی که تقارنش با ۲۶ مهرماه عجین شده و تا آبان مهرماه ادامه خواهد داشت را به جشن خواهیم نشست و ایام را خدمت خانواده بزرگ ورزش همچون؛ پیشکسوتان، قهرمانان، مربیان، داوران و همکاران گرانقدر تبریک و تهنیت عرض می کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار