آزادسازی تدریجی پول‌های بلوکه شده هلال‌احمر

تهران (پانا) - رییس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به آزادسازی مرحله به مرحله‌ کمک‌ها و پول‌های بین‌المللی بلوکه شده این سازمان، گفت: از مبالغ بلوکه شده که در حال آزادسازی است حدود ۱۱ میلیون فرانک برای هزینه در بخش کرونا است.

کد مطلب: ۱۱۳۱۴۰۹
لینک کوتاه کپی شد
آزادسازی تدریجی پول‌های بلوکه شده هلال‌احمر

به‌گزارش ایسنا، کریم همتی درباره اقدامات صورت گرفته برای آزاد شدن کمک‌ها و ارزهای بین‌المللی مربوط به مدیریت کرونا، گفت: کل مبلغ حدودا ۱۵ میلیون دلار است و ما هم در سه نوبت اقداماتی انجام داده‌ایم که در هر بار حدود یک میلیون فرانک آن در اختیارمان قرار گرفت و برای مابقی مبالغ نیز اقداماتی در حال انجام است.
وی با اشاره به اینکه پول‌ها به تدریج به دستمان خواهد رسید، اظهار کرد: قول داده‌اند هر ماه حدود یک تا دو فقره از پول‌ها آزاد شود و هر سری چنین مبلغی در اختیار جمعیت هلال‌احمر قرار گیرد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر ادامه داد: بخشی از این پول‌ها مصرف خاص داشتند که در همان راستا هزینه شدند؛ به طور مثال بخشی برای سیل سیستان‌و بلوچستان، لرستان و... هزینه می‌شوند که پیش از این بلوکه شده بودند.
وی با اشاره به اینکه بخشی از این پول مربوط به هزینه در حوزه کرونا است، تاکید کرد: تاکنون تقریبا بیش از ۳ میلیون دلار از پول‌ها در اختیارمان قرار گرفته است. از مبالغ بلوکه شده که در حال آزادسازی است حدود ۱۱ میلیون فرانک برای هزینه در بخش کرونا است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار