آشنا: فحاشی انسان را نه دانشمندتر می‌کند و نه نورانی‌تر

تهران (پانا)- مشاور رئیس‌جمهوری در پیامی در حساب کاربری خود در تویئتر نوشت فحاشی انسان را نه دانشمندتر می‌کند و نه نورانی‌تر.

کد مطلب: ۱۱۳۱۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد
آشنا: فحاشی انسان را نه دانشمندتر می‌کند و نه نورانی‌تر

به گزارش ایرنا، «حسام الدین آشنا» در واکنش به توهین ها به رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: فحاشی انسان را نه دانشمندتر می‌کند و نه نورانی‌تر.

در جلسه علنی صبح روز سه‌شنبه (۸ مهر ماه ) مجلس شورای اسلامی و در جریان جلسه رای اعتماد نمایندگان به «علیرضا رزم‌حسینی» گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت «صنعت،معدن وتجارت» ،برخی نمایندگان که در مخالفت با رزم حسینی سخنرانی می‌کردند به رییس‌جمهوری توهین کردند.

درهمین ارتباط معاون اطلاع‌رسانی و ارتباطات دفتر رییس جمهوری نیز با انتقاد از سکوت رییس و چهره‌های سرشناس مجلس در برابر اهانت برخی نمایندگان به رییس جمهوری گفت: «این بدعت با اهانت به روحانی شروع شد، اما بعید نخواهد بود آن روز که ناسزاگویی از تریبون پارلمان، دامان سکوت‌کنندگان را بگیرد.»

«علیرضا معزی» با اشاره به سخنان برخی از نمایندگان و اهانت به رییس جمهوری در جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی صنعت معدن و تجارت نوشت: «بر نورسیدگان و میان‌مایگانی که با بددهانی در جستجوی دیده‌شدن هستند، حرجی نیست اما شگفتی از رییس و چهره‌های معتبرتر مجلس است که با سکوت، به شکل‌گیری بدعت شنیع فحاشی از تربیون مجلس، مجال دادند.»

وی افزود:«این بدعت با اهانت به روحانی شروع شد، اما بعید نخواهد بود آن روز که ناسزاگویی از تریبون پارلمان، دامان سکوت‌کنندگان را بگیرد. در این روزگار تلخ و جان‌فرسای جنگ و تحریم و بیماری، حداقل در دشمنی و انتقام‌گیری، جوانمرد باشید.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار