نشست معاونان پرورشی و تربیت بدنی، کارشناسان و مدیران کانون‌های فرهنگی تربیتی استان بوشهر برگزار شد

بوشهر(پانا)_ نشست معاونان پرورشی و تربیت بدنی، کارشناسان و مدیران کانون‌های فرهنگی تربیتی شهرستان‌ها و مناطق استان بوشهر با حضور معاون پرورشی و فرهنگی استان از طریق شبکه شاد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۱۲۱۸
لینک کوتاه کپی شد
نشست معاونان پرورشی و تربیت بدنی، کارشناسان و مدیران کانون‌های فرهنگی تربیتی استان بوشهر برگزار شد

علی موحدی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: کانون های فرهنگی تربیتی، مراکز اصلی و کانون های مهم تربیتی محله، منطقه و شهر هستند. ما امیدواریم با برنامه هایی که برای کانون ها در ستاد استان، شهرستان ها و مناطق تدوین می شود و به مدد مدیران کانون ها که در خط مقدم اجرای فعالیت ها هستند، شاهد رشد و تعالی فعالیتهای کانون های فرهنگی تربیتی باشیم.

او افزود: آن چیزی که باعث می شود کانون ها پویا و دارای حرکت مطلوب باشند مدیر و نیروی انسانی کانون است، مدیری که دارای شایستگی و ملاک های مدیریت باشد، مدیر خلاق، توانمند و کارآمد می تواند از ظرفیت، توانمندی و خلاقیت خود برای پویا کردن کانون استفاده کند، ماموریت های سازمانی کانون با نیروهای ضعیف محقق نمی شود.
موحدی اظهار کرد: معاونان پرورشی و تربیت بدنی شهرستان ها و مناطق هم لازم است مطالبه گر باشند و از کانون ها بیشتر حمایت کنند. نیاز است بهترین نیروهای تربیتی، پرورشی، مشاوره ای در کانون ها به کار گمارده شوند و اجازه ورود نیروهای ناکارآمد و غیر تخصصی به کانون ها داده نشود.
موحدی گفت: در موقعیت کنونی مدیران و کارشناسان کانون ها می بایست با ارائه نظرات و ایده های خود، باعث تداوم رشد فعالیت کانون های فرهنگی تربیتی شوند، بویژه از ظرفیت شبکه ملی شاد و فضای مجازی برای جذب و سازماندهی دانش آموزان و تشکیل کلاس ها، تولید محتوای فاخر برای دانش آموزان استفاده شود.
وی همچنین یادآور شد کانون‌های فرهنگی تربیتی مسوول و متولی امور فرهنگی، تربیتی و هنری دانش آموزان در شهرستان ها و مناطق هستند و برگزاری مطلوب برنامه ها و مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان و جشنواره های مختلف برعهده این مراکز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار