رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون:

انجمن های علمی ساماندهی شود

بردخون(پانا)_ رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت انجمن های علمی دانش آموزی ساماندهی و تقویت شود .

کد مطلب: ۱۱۳۱۱۹۲
لینک کوتاه کپی شد
انجمن های علمی ساماندهی شود

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون، ظهیر محمودی در جلسه هیأت امنای پژوهشسرای دانش آموزی غدیر بردخون اظهار کرد : پژوهشسراهای دانش آموزی اهداف مهمی را دنبال می کنند که اصلی ترین آن نهادینه سازی پژوهش و تقویت مطالعه در بین دانش آموزان است.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون با اشاره به اهداف و ضرورت تقویت زیرساخت ها افزود: هماهنگی و ارتباط با سایر حوزه ها و تقویت آموخته های دانش آموزان لازم است و باید انجمن های علمی دانش آموزی ساماندهی و تقویت شود.

وی با تأکید بر بهره مندی از برنامه سالانه و عدم موازی کاری در برنامه ها، اضافه کرد: می توان از حمایت و همراهی دستگاه های دیگر و استفاده از تجارب مراکز دیگر بهره برد که ما به فعالیت پژوهشسرا و سازمان دانش آموزی امید داریم.

محمودی ادامه داد: با همه توان فعالیت کنید و فعالیت اصلی خود را برای دانش آموزان برنامه ریزی کنید و ضمن آموزش شیوه های پژوهش، بهره مندی از فضای مجازی را مدیریت کنید و برنامه ها و فعالیت های خود را هدف گذاری کنید.

دبیر شورای آموزش و پرورش منطقه بردخون یادآور شد: هم اندیشی با کارشناسان و گروه های آموزشی و حفظ کرامت دانش آموزان و فرهنگیان ضرورت دارد تا پژوهشسرا در مسیر رشد و تعالی قرار گیرد و ایده ها و خلاقیت ها عملی شود.

وی با بیان اینکه در همه حوزه ها توان و استعداد داریم، ابراز داشت: هدف گذاری خود را برای گسترش و آگاهی دانش آموزان از جشنواره فیلم رشد قرار دهید و با هم اندیشی و مشورت با فرهنگیان در مسیر پیشرفت قرار گیرید.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت: در استان صاحب نظر و مقام هستیم و آثاری ارائه می دهیم که توان رقابت دارد و اکنون پژوهشسرا می تواند زمینه پیشرفت دانش آموزان را فراهم کند تا آنان به جامعه معرفی شوند.

معاون آموزشی اداره نیز گفت: پژوهشسرا ظرفیت مناسبی برای شناخت دانش آموزان و فعالیت آنان در حوزه پژوهشی و مطالعه است که امیدواریم با مشارکت همه اقشار و استفاده از ظرفیت های داخلی و برون سازمانی این خواسته به عمل نزدیک شود.

بهرام محمودی افزود: استعدادیابی، عضویت، توجه به پژوهش، معرفی دانش آموزان و فرهنگیان پژوهشگر، فعال سازی انجمن های دانش آموزی، برگزاری مسابقات دانش آموزی، اجرای کلاس های تقویتی و توانمندسازی دانش آموزان و فعالیت کمیته های علمی از اولویت های پژوهشسرای غدیر بردخون است.

مدیر پژوهشسرای دانش آموزی غدیر نیز گفت: تلاش کردیم بر اساس اهداف پژوهشسرا فعالیت و اقداماتی را در برنامه قرار دهیم که آماده سازی نشریه، انعکاس عملکردها و آثار دانش آموزان، ویژه نامه هر دوره تحصیلی، اجرای برنامه های دینی و مذهبی، فعال سازی سامانه پژوهشسرا، هماهنگی و تعامل با حوزه پرورشی و حوزه های دیگر، برگزاری مسابقه نقاشی و دلنوشته، بزرگداشت حافظ، تهیه و تولید محتوا، برگزاری کارگاه های آموزشی و اجرای مناسبت های مختلف از این نمونه است.

محمود محمودی افزود: انتظار داریم با حضور صاحب نظران و کارشناسان حوزه های مختلف و جدیت و تلاش دانش آموزان، موضوع پژوهش در منطقه توسعه پیدا کند و این دیار فرهنگ خیز به جایگاه واقعی خود برسد.

در ادامه سایر اعضا به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و بر حمایت از فعالیت های پژوهشی در منطقه تأکید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار