جلسه بهبود کیفیت کارشناسان سنجش و آموزش متوسطه مناطق 14گانه استان زنجان برگزار شد

زنجان (پانا) - در راستای بهبود کیفیت و ایجاد وحدت رویه، جلسه ویدئو کنفرانس با حضورکارشناسان سنجش و آموزش نواحی و مناطق ۱۴ گانه و با حضور روسای ادارات سنجش و پایش کیفیت آموزشی و آموزش متوسطه فنی و کاردانش با موضوع انجام فرآیند تطبیق کارنامه های دوره های مختلف تحصیلی برگزار گردید.

کد مطلب: ۱۱۳۱۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد
جلسه بهبود کیفیت کارشناسان سنجش و آموزش متوسطه مناطق 14گانه استان زنجان برگزار شد

محمد خندان رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی در این جلسه ضمن تشریح جزئیات دستورالعمل انجام تطبیق کارنامه های دوره های مختلف تحصیلی با نظام جدید آموزش متوسطه، بر لزوم تسلط کارشناسان سنجش بر آیین نامه ها و دستورالعمل تطبیق تاکید نمود.

سپس حمید اخوان رئیس اداره آموزش متوسطه فنی و کاردانش با اشاره به لزوم همکاری کارشناسان آموزش و سنجش در فرآیند انجام تطبیق، نسبت به ارائه مشاوره و راهنمایی های لازم به متقاضیان در سطح ادارات و مدارس تاکید کرد و به تشریح و تبیین فرایند آموزشی و مفاهیم پایه ای حوزه مهارتی و فنی و کاردانش و شرایط فارغ التحصیلی در ساختار جدید آموزشی پرداخت.

گفتنی است در ادامه کارشناس فناوری اداره سنجش به صورت عملی و مشروح در سامانه مربوطه، به فرایند اجرایی نحوه ثبت و پردازش تطبیق کارنامه پرداخت و در پایان جلسه کارشناسان سنجش و آموزش مناطق و نواحی 14 گانه استان، دیدگاهها و نظرات خود را در خصوص مسائل آموزشی بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار