معرفی کتاب مناسبتی در بستر فضای مجازی کتابخانه شهید مطهری شهرستان قرچک

قرچک - (پانا) به همت مسئول کتابخانه شهید عمومی مطهری شهرستان قرچک؛ کتابهای متنوع مذهبی به مناسبت اربعین حسینی در بستر فضای مجازی کتابخانه معرفی شد.

کد مطلب: ۱۱۳۱۰۸۸
لینک کوتاه کپی شد
معرفی کتاب مناسبتی در بستر فضای مجازی کتابخانه شهید مطهری شهرستان قرچک

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک، به مناسبت اربعین حسینی(ع) و به همت علی کرم کرمی مسئول کتابخانه عمومی شهید مطهری شهرستان قرچک کتاب «عمود آخر» به قلم محدثه سادات نبییان از انتشارت قدردانی و مجموعه کتاب «اربعین حدیث» نوشته حسین اسکندری در بستر فضای مجازی کتابخانه برای اعضاء و علاقمندان معرفی شد.
کرمی در معرفی کتاب «عمود آخر» گفت: از آنجایی که سفر زیارتی اربعین در سال‌های اخیر با جنگ علیه تروریسم در عراق و سوریه همزمان بوده و بسیاری از رزمندگان مقاومت از جمله شهدای مدافع حرم، درگیر مبارزه با تروریست های تکفیری در کشورهای عراق و سوریه بوده اند، خاطرات اربعین شهدای مدافع حرم، به خوبی تاثیرات متقابل دفاع از حرم در برابر تروریست ها و حضوردر پیاده روی اربعین را به تصویر می کشند.
گفتنی است در این کتاب تلاش شده علاوه بر روایت خاطرات، بخشی از وجوه شخصیتی و سلوک فردی و اجتماعی شهدای دفاع از حرم نیز مورد توجه قرار گیرد.
مسئول کتابخانه عمومی شهید مطهری قرچک در معرفی مجموعه کتاب «اربعین حدیث» گفت: مجموعه ۵ جلدی اربعین حدیث اثر حجت الاسلام حسین اسکندری، است که به موضوعاتی چون امام علی از زبان پیامبر اسلام، نماز، قرآن، مهدویت و امام حسین می پردازد.
گفتنی است، عناوین این پنج جلد عبارت است از: ماه از زبان مهر، فصلی برای حسین، مهدویت بهار بشریت، قرآن راهبری تا بهشت و نماز پیشوای سرنوشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار